Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Jag börjar med sprutor ikväll. 6:e försöket!!! :)
www.minbebis.com/blogg/libra/
Kram
Jag börjar med sprutor ikväll. 6:e försöket!!! :)
www.minbebis.com/blogg/libra/
Igår va jag och tog blodprover för missfallsutredning, hoppas nu att dom är snabba så jag kan få svar och förhoppningsvis göra fet i mitten på februari.
Väntar mens o hoppas den är på gång, en dag över tiden enligt min app..
Nickasworld.blogg.se
Nu ruvar jag! Vår blastocyst flyttade in idag! :)
Jag har startat min första IVF via privat klinik för 4 dagar sedan (Gonal F) och ska på UL imorgon. Opererad för myom för tre år sedan, vilket sannolikt är något som varit i vägen för tidigare graviditet. 43 år, sambo och inga barn, bosatt i Norge.
Hoppas på det bästa!
Hej. Tänkte bara meddela att resan har tagit slut för oss, för den här gången. Började blöda rejält igår och testade idag för säkerhets skull. Förstås negativt. Så nu behöver jag bryta ihop. Tack för all stöttning här. Ta hand om er!
I slutet på förra veckan kom äntligen brev om blodproverna i missfallsutredningen.
Finns inget som visar varför vi inte lyckas bli gravida.. Läkaren tycker att jag skall höra av mej för att boka telefontid med henne, frågan är ju om läkaren på sjukhuset vet mer än läkarna på Carlanderska?!
På onsdag har jag fått tid för VUL och efter de blir de ägglossningstester :) så nu börjar de äntligen dra ihop sig till FET :) :)
Nickasworld.blogg.se
Nu sitter jag och väntar på Vul,ska börja med ägglossningstester vilken dag som helst nu :)
Sen är de bara att vänta på glada "gubben" och sen Fet :)
Nickasworld.blogg.se
Lycka till Nicka! Håller tummarna. Kul att du delar med dig av bloggen också!
Lycka till Nicka!