Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Vilken tråkig helg :( inte orkat göra nånting, magen är fortfarande lite strulig och trött är jag..
Imorgon blir de ett nytt Vul för o kolla om de växer till sej.
Nickasworld.blogg.se
Vilken tråkig helg :( inte orkat göra nånting, magen är fortfarande lite strulig och trött är jag..
Imorgon blir de ett nytt Vul för o kolla om de växer till sej.
Nickasworld.blogg.se
Nu sitter jag o väntar på Vul :)
Mår inte helt ok , vete tusan hur jag skall göra med jobb..blir ju "bara" lite över 4 timmar men sådär kul när man inte mår så bra...nu hoppas jag att detta ser fortsatt bra ut.
Nickasworld.blogg.se
Det blev inget för oss denna gång! =( Trist. Men nu blickar vi framåt och det blir FET av vår blastocyst v.3 =) Hoppas på bättre lycka då! 2016 SKA bli vårt år! Hoppas ni mår ni här i tråden =)
Då är vi i Göteborg och ligger nerbäddade på hotellet :) helt okej hotell för under 1000 lappen. Hotell spar Gårda heter de, gratis parkering är ju ett stort plus :)
Dags att försöka få några timmars sömn.
Nickasworld.blogg.se
Då är vi på väg hem, äggplocket gick bra fick ut 12 ägg och imorgon får vi besked om hur många som blev befruktade :)
Fick bra med smärtstillande och en lugnande tablett så efter har de inte gjort alls ont.
Nu är jag mest bara trött..
Nu blir de en lång väntan tills beskedet imon, för att få delta i studien måste 5 st bli befruktade.
Om inte så blir de ev ET på fredag/lördag men sköterskan ska prata med vår läkare o se vad hon säger med tanke på missfsllsutredningen..
Nickasworld.blogg.se
Nu ringde dom från Carlanderska och meddelade att 5 st är befruktade :) :)
Så glad o lättad!!
Nu är de bara att hoppas att vi kommer med i testgruppen och att dom 5 klarar sej fint :)
Då vi gör missfallsutredning så ville läkaren att vi väntar med Fet tills den är klar och de lär väl dröja, har fått ny tid för fler blodprover den 22 januari..känns som en evighet, men allt för att vår längtan skall bli verklighet.
Nickasworld.blogg.se