Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Har försökt hämta mig efter besvikelsen förra veckan. Tack för all support från er här. Ringde sjukhuset i dag och fick tid på fredag för samtal om fortsättningen. Jag och sambon skulle ju gärna vilja göra ett andra försök och se om det skulle kunna gå bättre men det är klart att det måste vara medicinskt försvarbart. Om de tror att det är värt att testa. En gång är ju ingen gång kan man ju se det som tycker jag. Är livrädd för vad läkaren ska säga och hur jag kommer reagera på det.
Jag tycker det är så kul att det gått bra för så många av er. Det stärker mig att det kan faktiskt fungera. Jag hoppas så att det fortsätter att gå bra. Någon vänlig själ får gärna uppdatera vår finfina lista med info om mig. Flytta mig långt ned och skriv att jag inväntar besked om eventuellt IVF försök 2.
Är det någon av er som betalar själva för IVF? Vad kostar det mellan tummen och pekfingret?
Vi har typ skitkassa odds känns det som. Men vad fan - någon gång går det. Någon gång får vi guldägget. Både du och jag. Kanske får vi starta våra försök samtidigt sen, så kan vi följas åt.
Gör ni om listan kan ni skriva in mig igen också. Inväntar försök 3.