• Iskristall

Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016

BK1986 skrev 2016-02-09 16:52:20 följande:

Idag testade jag negativt igen på RD 11. Inget blod. Mindre ön i brösten och knappt någon mensvärk. Har bestämt mig för att inte testa imorgon utan avvakta några dagar. Pendlar mellan att vara ledsen och att ha hopp, såsom så många av er andra säkert också gör.

Tänker och känner med er alla i med- och motgångar. Så bra med denna tråd! <3

Håller tummarna att det var för tidigt att testa, och plus kommer om ett par dagar!
  • Iskristall
    Kärlekövervinnerallt skrev 2016-02-09 19:19:31 följande:

Åhh har en liten fundering. Måste ringa imorgon till kliniken. Men janske är det någon här som vet.

Jag var på toa vid 16. Rosa mens fortfarande. Nu vid 19 bytte jag tampong. Rött. Yaaay. Nu undrar jag bara hur jag skall räkna. Vet ju inte om det var rött innan 18 eller ej. Tänkte inte på att titta. :S

Svårt! Det får nog kliniken svara på. Men skulle nog tro att man kommer räkna i morgon som dag 1.
  • Iskristall
    Queen5683 skrev 2016-02-09 23:56:42 följande:

Hur många är i ruvningsfasen idagsläget..?

Jag är inne på min fjärde ruvardag idag, spännande men ack så nervöst ;)

Jag kommer förhoppningsvis vara på RD1 i morgon om allt går som det ska. ET idag
  • Iskristall
    lallallalla skrev 2016-02-10 18:54:00 följande:

Haha... som Gollum... My precious.....;)

Haha! Ja, vad får ni för bild av mig nu liksom
  • Iskristall

Tack tjejer! Era lyckönskningar värmer verkligen!

Jag har fått TD 26/2.

Amie77: Håller tummarna för att blastcysterna klarar upptiningen och att du blir ruvare!

• Iskristall
    BK1986 skrev 2016-02-11 09:59:42 följande:

Har testat två billiga tester nu och de visade inte en enda tendens till plus. Får vänta till imorgon bitti för säkrare resultat, men det känns väldigt osannolikt att det skulle ändras till ett plus helt plötsligt.

Ska dra täcket över huvudet och försvinna nu.

Så trist! Ta hand om dig! Kram!
  • Iskristall
    Mariana79 skrev 2016-02-11 12:03:42 följande:

Äggplocket är nu gjort och 10 ägg blev det :)

Ingreppet var inte alls farligt tyckte jag, gjorde lite mer ont på ena äggstocken. Men fick mer morfin bara så det var lugnt :)

Har mer ont nu efteråt, kraftig mensvärk hoppas det lindras snart.

Imorgon ringer de om resultat <3

Kram på er alla därute!

Åh härligt! Stort lycka till!
    Pipam skrev 2016-02-11 12:19:56 följande:

Jag har kommit igen lite efter det avbrutna försöket i måndags... (Inget äggplock pga bara 1 ägg). Känner mig positiv igen.

Jag har ju fortsatt tagit menopur 112 enheter till igår och nu tog jag Otrivellen och så blir det massa ligga i helgen... Haha! Ett halvt försök får vi väll räkna det som... Jag var bestämt mig för testdag lördag den 27 februari.

Jag hänger kvar i tråden för om det inte tar sig börjar vi direkt på nästa försök när mensen kommer!

Lycka till, håller tummarna!
Svar på tråden Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016