Vill ha kontakt med andra som planerar IVF i början av 2016
Hur länge tar du progestronet efter Återföringen?
Hur länge tar du progestronet efter Återföringen?
Men har de sagt redan nu att de ökat dosen nästa gång? Fan vad respektlöst att ta upp "nästa gång" redan nu. Tanken och förhoppningen ska ju vara att ni lyckas! Herregud, det där får de väl ta sen.
Okej vännen, då fattar jag! Håller alla tummar för dig! <3
Tack :)
Ja de är så man får tänka!
Tråkigt att de inte klarade sej, hoppas du har fått tillbaka guldägget! Håller tummar o tår!
Kram
Hej hoppar in lite här. Ska upp till calanderska för första äggutag i januari. Har försökt länge att bli gravida. Vi blev gravida med pergotime för mer än ett år sen som slutade i missfall???? livrädd att der ska bli så igen. Blev även för överstimulerad av pergotime så det slutade i akut op då de trodde min äggstock hade snurrat sig. Fick även reda på dom i göteborg i veckan att jag har PCO ????. men bara hoppas och hålla tummarna? hoppas de går bra för er andra?
Men oj då är det ju inte så långt kvar med ruvningen. Mår du bra? Vad trist att äggen kanske inte kunde frysas. Läste att de ibland har svårt att klara dem i odling utanför kroppen. De trivs ju bäst i kroppen och där har du ju ett nu
Jag var på ultraljudsundersökning i onsdags och fick då reda på att min cysta försvunnit. Så skönt! Nu kan vi påbörja vår IVF resa. Dagen innan julafton ska jag börja det långa protokollet med nässpray Suprecur. Jag får köra det långa protokollet eftersom jag har få äggblåsor så de tror att det blir bäst. Så den 13 januari ska jag börja ta Menopur sprutor.Går allting sedan enligt plan skulle äggplock då bli i slutet av januari. Känns så overkligt att jag snart ska komma igång. Jag hoppas jag kan hålla rätt på all medicinering! Har ena grönsakslådan i kylen full av förpackningar. Instruerade sambon om att han inte får lägga något annat där......
Så nu får man väl ställa in sig på att komma in i ett för tidigt klimakterie och bli sprutmissbrukare ha ha! Jag hoppas sannerligen att det mynnar ut i något gott!
Hur många besök på kliniken var ni innan äggutplok?
RD10 idag och har bruna flytningar.. är nog mensen som är på väg. Känns kört för denna gång :(
Men åh?! Men vi vet ju inte om det är kört hope88! Har ju läst och hört om kvinnor som blödit mer eller mindre när de varit gravida. Jag fortsätter hålla tummarna för att du får plus! När skulle du få mens om det varit vanlig cykel?