Donna85 skrev 2015-12-25 12:20:18 följande:
God jul allihop!
Igår kol tomten med en varsin t-shirt till barnen, den äldsta fick en med Storebror igen på och den yngsta en med store bror. Vår minsta började storgråta när jag sa att det stod på tröjan att han skulle bli storebror! Och den äldsta slängde sig på golvet och vägrade visa tröjan haha då det gick verkligen super bra! Blev inte några jätte glada miner hos resten av familjen hellre, våra 2 pojkar är verkligen en handfull med fullt ös och bråk dygnet runt och de vet hur slutkörd jag är av dom så det blev nog lite blandade känslor... Kul med ett barnbarn till men oroliga över hur vi ska orka med det. Ikväll kommer sambons föräldrar hit så då ska barnen möta dom i dörren med sina tröjor på sig, se hur de reagerar! Vår äldsta har smält det lite nu och tycker väl att det ska bli ok, iallafall om det är en flicka som inte kommer bråka med honom ;)
God Jul!!!
Att de reagerar så olika ;) De blir nog båda glada när de får se sitt syskon.
Vi berättade för våra föräldrar igår, de fick en julklapp där det stod God Jul, mormor, farmor osv. Svärmor började gråta och svärfar fattade inte riktigt först. Mina föräldrar hade redan gissat sig till nått, tydligen kan jag inte lura dem :D
Så äntligen blir det slut på alla hemligheter, vi ska lägga ut en bild som en kompis tagit på oss. Vi tog bilder den 23 med UL-bilder och hjärtan på magen :) Så kul.
Ha en jätte trevlig jul alla!