• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-11 11:28:24 följande:
    Gör ett nytt imorgon!!!
    Ja, så får det nog bli. Känner att det stramar i magen emellanåt.... Annars mår jag hur bra som helst. Under den här tiden som man har försökt bli med barn har kroppen lurat en varje månad. Så jag tror inte på den ett dyft! Men ååå vad man ändå vill tänka det positiva! :););)
  • ElisaC

Jag bor i Stockholm men gör IVF i Danmark för att bli gravid med donator Glad 

• Hoppsan2016

Klart man vill och ska tänka positvt!!! :)

Jo kommer ihåg hur det va. Man trodde och hoppades varje månad och sen kom alltid dumma mensen ändå

Hey.orange skrev 2015-10-11 18:54:28 följande:

Ja, så får det nog bli. Känner att det stramar i magen emellanåt.... Annars mår jag hur bra som helst. Under den här tiden som man har försökt bli med barn har kroppen lurat en varje månad. Så jag tror inte på den ett dyft! Men ååå vad man ändå vill tänka det positiva! :););)

• Hoppsan2016

Välkommen hit. Vart i processen är du?

ElisaC skrev 2015-10-11 19:08:37 följande:

Jag bor i Stockholm men gör IVF i Danmark för att bli gravid med donator  

• Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-11 19:19:40 följande:

Klart man vill och ska tänka positvt!!! :)

Jo kommer ihåg hur det va. Man trodde och hoppades varje månad och sen kom alltid dumma mensen ändå

<3
  • ElisaC
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-11 19:20:32 följande:

Välkommen hit. Vart i processen är du?

Tack så jättemycket Glad Jag såg att jag tog ut händelserna lite i förväg. Jag har hittills endast gjort inseminering men nästa gång blir det IVF. Jag samlar just nu så mycket information om möjligt om IVF och planerar att göra det redan i år, om allt går som planerat. Vart i processen är du? 
  • Sthlmsthlm
    ElisaC skrev 2015-10-11 19:08:37 följande:

Jag bor i Stockholm men gör IVF i Danmark för att bli gravid med donator Glad 

Har gjort tre IVF i Danmark på egen hand. Träffade en kille mitt i alltihop och nu kör vi tillsammans i Göteborg (bor i stockholm).

Hoppas det går bra!
  • ElisaC
    Sthlmsthlm skrev 2015-10-11 19:34:15 följande:
    Har gjort tre IVF i Danmark på egen hand. Träffade en kille mitt i alltihop och nu kör vi tillsammans i Göteborg (bor i stockholm).

Hoppas det går bra!
    Tack så mycket! Hoppas det går bra för er också! 

Hur kommer det sig att ni gör IVF i Göteborg? Får jag fråga vilken klinik du gjorde IVF i DK? Hur gammal är du? 

Vad roligt att "träffa" någon här som också gjort IVF i Danmark Glad
  • Hoppsan2016
    ElisaC skrev 2015-10-11 19:26:29 följande:
    Tack så jättemycket Glad Jag såg att jag tog ut händelserna lite i förväg. Jag har hittills endast gjort inseminering men nästa gång blir det IVF. Jag samlar just nu så mycket information om möjligt om IVF och planerar att göra det redan i år, om allt går som planerat. Vart i processen är du? 
    Jag plussade förra vecka, imorgon ska ringa till kliniken, hade officiell TD idag egentligen, men fuskade och testade innan. 
  • Sthlmsthlm
    ElisaC skrev 2015-10-11 19:40:48 följande:
    Tack så mycket! Hoppas det går bra för er också! 

Hur kommer det sig att ni gör IVF i Göteborg? Får jag fråga vilken klinik du gjorde IVF i DK? Hur gammal är du? 

Vad roligt att "träffa" någon här som också gjort IVF i Danmark Glad
    Jag är 39. Jag var faktiskt inställd på att åka "dit i världen" där de har bäst resultatet. En bekant som jobbar med IVF-labutrustning sa att Carlanderska har absoluta toppresultat i europa. Så det hoppas vi på. :)

Jag var på Stork. Otroligt mysigt och trevligt (herregud var svenska kliniker har att lära sig om service i jämförelse, även de privata). Jag lyckades ju inte där, så helt nöjd är jag förstås inte. Var kör du?

Kan rekommendera Femmis om du inte är redan är medlem. Där kan du hitta många tjejer som kör samma race. På FB finns inte många (inte öppet i alla fall!)
Svar på tråden IVFare i Stockholm?