• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange

Starkaste men ändå svagt (tycker jag) + idag.
    Får se hur resan fortsätter!
    Hoppsan2016, ringt än ?! :P

• Hey.orange

Jag vaknade även i natt av att det spände rejält i magen. Kunde inte somna på ett tag. Nu är jag lite öm känns det som, eller något känns. Ny känsla men behöver inte betyda något.

• Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-12 07:28:14 följande:

Starkaste men ändå svagt (tycker jag) + idag.
    Får se hur resan fortsätter!
    Hoppsan2016, ringt än ?! :P

Men den är starkare oh finns kvar!!!
    Jag var ju precis likadan och vågade inte tro, inte förrän typ 10 tester och starkare streck,GB ditigals visade 2-3 veckor gravid och klinikens test kunde jag tro på det haha.
    Ringde redan kl 7 för att kunna få första tiden, och det fick jag, de ska ringa tillbaka kl 10. Så snartSolig
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-12 09:35:39 följande:
    Men den är starkare oh finns kvar!!!
    Jag var ju precis likadan och vågade inte tro, inte förrän typ 10 tester och starkare streck,GB ditigals visade 2-3 veckor gravid och klinikens test kunde jag tro på det haha.
    Ringde redan kl 7 för att kunna få första tiden, och det fick jag, de ska ringa tillbaka kl 10. Så snartSolig
    Ååå spännande! :):)
  • Hoppsan2016

Nu har de ringt, BM Nina tyckte att det var kul att första samtal denna vecka blev en positiv test hehe. Jag fick tid för UL ( eller vul) den 30/10 hos Helen. Hon gjorde 2 senaste vul och även ÄP och satt in den tillbaka, så vi går gärna till henne igen.

Hey.orange, vem gjorde det på dig? Minns du?

• Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-12 10:14:50 följande:

Nu har de ringt, BM Nina tyckte att det var kul att första samtal denna vecka blev en positiv test hehe. Jag fick tid för UL ( eller vul) den 30/10 hos Helen. Hon gjorde 2 senaste vul och även ÄP och satt in den tillbaka, så vi går gärna till henne igen.

Hey.orange, vem gjorde det på dig? Minns du?

Vad kul för dig!!!! <3
    Jag har haft Kerstin alla gånger hittills. Så bra!
  • Hoppsan2016
    Hey.orange skrev 2015-10-12 10:18:40 följande:
    Vad kul för dig!!!! <3
    Jag har haft Kerstin alla gånger hittills. Så bra!
    Kerstin har vi oxå träffat en gång, första vul efter vi har börjat med sprutor. Och Åsa träffade vi på första samtal, så alla läkare med andra ord.
  • TwinkyIVF

Tjejer nu vet jag varför jag haft så ont i magen.. gallstensanfall är det jag har fått :(

Och det var ju inte lätt att få utskriven medicin Heller för att man är gravid... slutade med morfin :(

Tänk att man ska kämpa flera år för att bli gravid sen när man äntligen är så får man inte njuta .. åh!!!

• Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-10-12 15:12:46 följande:

Tjejer nu vet jag varför jag haft så ont i magen.. gallstensanfall är det jag har fått :(

Och det var ju inte lätt att få utskriven medicin Heller för att man är gravid... slutade med morfin :(

Tänk att man ska kämpa flera år för att bli gravid sen när man äntligen är så får man inte njuta .. åh!!!

Men å twinky, vad betyder detta? Du får väl behålla din graviditet eller?! ....Påverkar gallstenen den? <3
  • Hoppsan2016
    TwinkyIVF skrev 2015-10-12 15:12:46 följande:

Åhh nejDemon Undrar  också om det påverkan graviditet
Svar på tråden IVFare i Stockholm?