IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Starkaste men ändå svagt (tycker jag) + idag.
Får se hur resan fortsätter!
Hoppsan2016, ringt än ?! :P
Jag vaknade även i natt av att det spände rejält i magen. Kunde inte somna på ett tag. Nu är jag lite öm känns det som, eller något känns. Ny känsla men behöver inte betyda något.
Starkaste men ändå svagt (tycker jag) + idag.
Får se hur resan fortsätter!
Hoppsan2016, ringt än ?! :P
Nu har de ringt, BM Nina tyckte att det var kul att första samtal denna vecka blev en positiv test hehe. Jag fick tid för UL ( eller vul) den 30/10 hos Helen. Hon gjorde 2 senaste vul och även ÄP och satt in den tillbaka, så vi går gärna till henne igen.
Hey.orange, vem gjorde det på dig? Minns du?
Nu har de ringt, BM Nina tyckte att det var kul att första samtal denna vecka blev en positiv test hehe. Jag fick tid för UL ( eller vul) den 30/10 hos Helen. Hon gjorde 2 senaste vul och även ÄP och satt in den tillbaka, så vi går gärna till henne igen.
Hey.orange, vem gjorde det på dig? Minns du?
Tjejer nu vet jag varför jag haft så ont i magen.. gallstensanfall är det jag har fått :(
Och det var ju inte lätt att få utskriven medicin Heller för att man är gravid... slutade med morfin :(
Tänk att man ska kämpa flera år för att bli gravid sen när man äntligen är så får man inte njuta .. åh!!!
Tjejer nu vet jag varför jag haft så ont i magen.. gallstensanfall är det jag har fått :(
Och det var ju inte lätt att få utskriven medicin Heller för att man är gravid... slutade med morfin :(
Tänk att man ska kämpa flera år för att bli gravid sen när man äntligen är så får man inte njuta .. åh!!!