Sthlmsthlm skrev 2015-10-11 20:21:40 följande:
Jag är 39. Jag var faktiskt inställd på att åka "dit i världen" där de har bäst resultatet. En bekant som jobbar med IVF-labutrustning sa att Carlanderska har absoluta toppresultat i europa. Så det hoppas vi på. :)
Jag var på Stork. Otroligt mysigt och trevligt (herregud var svenska kliniker har att lära sig om service i jämförelse, även de privata). Jag lyckades ju inte där, så helt nöjd är jag förstås inte. Var kör du?
Kan rekommendera Femmis om du inte är redan är medlem. Där kan du hitta många tjejer som kör samma race. På FB finns inte många (inte öppet i alla fall!)
Det låter smart att åka till Carlanderska när de har toppresultat, bra för mig att veta också
Ni betalar själva då antar jag? Jag åker till Storen
Håller med om att de ger ett mycket proffsigt bemötande. Jag är väldigt nöjd med mitt val av klinik.
Jag har stött på ett litet problem, nämligen att läkare och gynekologer här i Sverige verkar dra öronen åt sig lite när jag berättar att jag åker till Danmark... Har du bra tips på en mer öppensinnad klinik i Stockholm som man kan få hjälp med framöver när det är dags för IVF?
Tack för tipset om Femmis! Jag ska gå med där
När är det dags för dig att göra IVF nästa gång?
Hoppsan2016 skrev 2015-10-11 20:19:30 följande:
Jag plussade förra vecka, imorgon ska ringa till kliniken, hade officiell TD idag egentligen, men fuskade och testade innan.
Stort GRATTIS!!
Vad roligt! Hur känns det?