IVFare i Stockholm?
Åhh lycka till i morgon Sjöblomman, TD i morgon? Spännande! Håller tummarna för dig!
Åhh lycka till i morgon Sjöblomman, TD i morgon? Spännande! Håller tummarna för dig!
Testade negativt med CB digitalt imorse. Allt känns bara så jäkla orättvist!
Ingen mens heller. Har aldrig kommit till testdag utan mens förrän sist då jag var gravid.
Nån av er som känner igen att ni fått som en liten, liten ägglossningsflytning mitt i ruvandet? Jag upptäckte en liten, liten geleklump i trosskyddet som gick att strecka ut och som var lite brunfärgad i ena änden alldeles nyss.
Det behöver inte betyda någonting, slemhinnorna blir sköra av progesterronet. Min förra graviditet blödde jag jättemycket, tre gånger, dels testdagen, dels v 10 och v 13 jättemycket, tyvärr var ju det ju ingen frisk graviditet, men läkarna säger att det inte hade med varandra att göra. Blödningen och kromosomfelet. Så ta det lugnt (ska jag säga...)
Själv har jag inte blödit mer, det har svidit lite vid luthinusinsättningen och jag sade till mig själv att om det kommer blod nu är det sköra slemhinnor, men det hjälper ju inte, tycker att det molar för mycket.
En annan sak, jag har som en stor svullnad framme i underlivet, är det lutinuset som gör det? Det är liksom trängre och buktar inåt, vet att jag haft det förr i ruvandet, men kommer inte ihåg om det var både vid plus och minus. Vill att det ska vara ett graviditetstecken, men det är det säkert inte. Det lär ju inte vara livmodertappen för den sitter väl mer bakåt?
Det började blöda lite nyss, så nu är det tyvärr över för den här gången. Fan alltså!
Var försiktig hope88! Kram
Berättar här med att jag börjat få färgade flytningar nu. Mens kommer säkert idag eller i morgon
Färgade flytningar. Negativt test, RD14 idag. Känns mycket kört, ska jag sluta ta lutinus så mensen sätter igång?
Åhhh neeej. :( vad jag vet så ska man ta lutninus tills man har ringt och pratat med kliniken
Kram
Kan inte du ringa och fråga idag? Eller har kliniken redan stängt?