• Iskristall

IVFare i Stockholm?

Hoppsan2016 skrev 2015-12-08 15:44:55 följande:

Fick NIPT resultat idag och det var väldigt lår risk för sjukdomar. Och så fick vi reda på kön på bebisen 

Nu kan jag äntligen byta till Södra BB 

Grattis vad bra!
  • Iskristall

Nu är jag ruvare! För allra första gången! Allt har gått bra. 2 av mina fyra ägg var omogna. Ett sattes då in idag och såg jättefint ut och hade precis delat sig en gång till när vi fick se det på skärmen Det andra ägget odlar de vidare, nästa vecka får jag veta om det blev en blastocyst som gick till frysen, hoppas, hoppas!

• Iskristall
    Sjöblomman skrev 2015-12-09 16:08:11 följande:
    Hurra! Visst är det en härlig känsla?
    Ja, väldigt! Konstigt och spännande och läskigt och härligt på en gång!
  • Iskristall
    TwinkyIVF skrev 2015-12-09 18:18:39 följande:

Till alla er som ruvar nu i gruppen jag håller tummarna och tänker på er <3

Tackar!
  • Iskristall
    Hey.orange skrev 2015-12-09 19:25:33 följande:

Grattis! Visst är det knäppt?! Nu bär du på något som förhoppningsvis blir ert mirakel!

Tack! Ja faktiskt väldigt knäppt. Har aldrig varit så här nära att vara gravid vad jag vet!
  • Iskristall
    Hey.orange skrev 2015-12-09 19:30:10 följande:

Samma här, blodprovet lämnades förra veckan. Imorgon Kub. Också nervös. Måtte det vara en pigg spillevink där inne!

Stort lycka till i dag!
  • Iskristall
    Hey.orange skrev 2015-12-11 13:09:56 följande:
    När har du td?
    Min TD blev 25/12, juldagen! Tror jag vill veta läget på julafton om inte mensen kommit så lär testa då om jag kan hålla mig
  • Iskristall
    TwinkyIVF skrev 2015-12-11 16:58:11 följande:
    Baby Twinkle ( endast bebis i magen namnet)
    Åh grattis TwinkyIVF! Titta vad roligt!
  • Iskristall
    TwinkyIVF skrev 2015-12-11 19:07:10 följande:
    Det kommer gå så bra! Jag håller alla tummar! !
    Tack! Jag hoppas också det kommer gå bra! 

När kan man börja känna gravsymtom? Jag har aldrig varit gravid så jag har ingen erfarenhet eller aning. Förstår förstås att alla är olika men ändå!? Och vad känner man i så fall först? Många funderingar här på fredagskvällen
  • Iskristall
    Hey.orange skrev 2015-12-11 12:48:12 följande:

Hörrni tjejer - ni är helt underbara! Vad skulle jag göra utan er?

Jag har faktiskt tänkt ett tag att göra ett inlägg här och summera oss alla som är med i tråden. Med info, var vi är i processen osv, så vi har lite koll på varandra! Jag behöver det iaf, hjärnan har begränsad kapacitet numera...

Jag hoppas kunna redovisa det senare i kväll! Kram på er!

Vilken bra idé! Det är så mycket tjejer, datum och trådar att hålla reda på haha

Kram
Svar på tråden IVFare i Stockholm?