• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-22 22:08:51 följande:
    Nästa fredag är det dax, man längtar så mycket nu.
    Vad är energi? Jag vet inte ens vad det är längre haha
    Jag kan som sagt sova 24/7 utan problem
    Hahhaha när jag läste vad du skrev "vad är energi?" Så tänkte jag men shit hallå det vet väl alla! Men sen läste jag vidare... Ungefär så trög är min hjärna just nu!
    Jag har tränar nu ikväll, jätteskönt.
    Ja, bara en vecka kvar! Galet! <3
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-22 22:07:20 följande:
    Ska ju på VUL då, så jag ska nog inte testa mer haha
    Hihii! :P
  • Hoppsan2016

Haha japp man är allt lite "trög" nu

Vad tränar du?

Hey.orange skrev 2015-10-22 22:16:45 följande:

Hahhaha när jag läste vad du skrev "vad är energi?" Så tänkte jag men shit hallå det vet väl alla! Men sen läste jag vidare... Ungefär så trög är min hjärna just nu!

Jag har tränar nu ikväll, jätteskönt.

Ja, bara en vecka kvar! Galet! <3

• Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-23 00:10:24 följande:

Haha japp man är allt lite "trög" nu

Vad tränar du?

Basket med några kompisar :)
  • Hey.orange
    Hey.orange skrev 2015-10-23 07:21:54 följande:

5+4 idag
    Vill bara vara hemma och sova
    Helt matt
    Kanske håller jag på att bli sjuk....

Fy fan idag mår man illa! Påväg hem från jobbet, ska bara kasta mig i sängen...
    Det sägs ju att man ska äta lite hela tiden typ för att få ner illamåendet... Har haft en påse mandlar på jobbet och käkat. Något tips på annat bra?
    Har köpt åksjukeband nu.... Får hoppas de hjälper
  • Hoppsan2016

Usch då. Jag har oxå mandlar hemma ifall att men det som hjälper mig mest att äta nått söt på morgonen innan frukost som jag åk kl 14 idag. Var inte sugen på mat alls innan dess. Och tvingade i mig mat bara för att jag skulle iväg med barnen till träningen

Hey.orange skrev 2015-10-23 14:57:23 följande:

Fy fan idag mår man illa! Påväg hem från jobbet, ska bara kasta mig i sängen...

Det sägs ju att man ska äta lite hela tiden typ för att få ner illamåendet... Har haft en påse mandlar på jobbet och käkat. Något tips på annat bra?

Har köpt åksjukeband nu.... Får hoppas de hjälper

• Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2015-10-23 15:57:56 följande:

Usch då. Jag har oxå mandlar hemma ifall att men det som hjälper mig mest att äta nått söt på morgonen innan frukost som jag åk kl 14 idag. Var inte sugen på mat alls innan dess. Och tvingade i mig mat bara för att jag skulle iväg med barnen till träningen

På med åksjukebanden, känns genast bättre...
    Jag trodde att jag höll på att bli sjuk igår... Men när jag får ont i halsen så får jag alltid en bakterieklump (som jag kallar det) som sätter sig i halsen, och när jag är frisk kommer den upp och spottas ut
    Jag har ingen klump nu utan är torr i halsen. Gör inte ont när jag sväljer.
    Googlade på det och det är ett tecken på en tidig form av halsbränna.
    Så nu käkar jag novalucol (stavas nog inte så men jag säger det så) så får vi se om det hjälper. :)
    Något kul som händer idag?
  • Sjöblomman

Tjejer, jag läser allt ni skriver men orkar inte riktigt svara nu. Är i en liten svacka, men kommer tillbaka när det känns bättre igen. Kram på er! Hjärta

• TwinkyIVF
    Sjöblomman skrev 2015-10-24 19:50:57 följande:

Tjejer, jag läser allt ni skriver men orkar inte riktigt svara nu. Är i en liten svacka, men kommer tillbaka när det känns bättre igen. Kram på er!

Kram på dig <3
Svar på tråden IVFare i Stockholm?