• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Angelinap

Är i v 5 och varit på akademiska Uppsala . Allt har varit jättebra. 1:avig och lyckades. Vi är så glada och kan inte tro att det är sant.

• Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2015-10-21 17:21:51 följande:
    Ja, jag hoppas att jag får bada. Jag älskar havet! Ska dricka fina drinkar också.
    Playa del ingles, åker dit en gång om året. Älskar stället!
    Åhh havet, älskar också havet! Hoppsan får en underbar resaSolig
  • Hoppsan2016
    Angelinap skrev 2015-10-21 19:23:08 följande:

Är i v 5 och varit på akademiska Uppsala . Allt har varit jättebra. 1:avig och lyckades. Vi är så glada och kan inte tro att det är sant.

Grattis!!!
  • Sälma Riit
    Sjöblomman skrev 2015-10-21 18:14:15 följande:
    Tack! Nu fick jag hopp!
    Jag håller tummarna för dig! Har du gjort många ivf?
  • Hey.orange
    Angelinap skrev 2015-10-21 19:23:08 följande:

Vad kul :)
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-10-21 14:47:43 följande:
    Förlåt jag har inte orkat! Jag trodde jag blivit bättre gick tillbaka och jobbade i måndags men nu inatt fick jag kramper igen i mellangärdet! Men dom säger att det är all vätska i magen runt tarmarna som kan göra dom irriterade.. men det är en helvete smärta :(

Bebis mår bra hoppas jag och VUL 4 november! Om två veckor. Då skulle jag vara 7+0 (vecka 8) enligt kliniken.

Annars mår jag illa . Svårt att äta och är trött! Hur mår ni??
    Du behöver inte be om förlåtelse :) men vi blev ju så orolig här!
    Ta det lugnt nu så du blir bättre. Kul att hen håller sig kvar <3
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2015-10-21 14:47:43 följande:
    Förlåt jag har inte orkat! Jag trodde jag blivit bättre gick tillbaka och jobbade i måndags men nu inatt fick jag kramper igen i mellangärdet! Men dom säger att det är all vätska i magen runt tarmarna som kan göra dom irriterade.. men det är en helvete smärta :(

Bebis mår bra hoppas jag och VUL 4 november! Om två veckor. Då skulle jag vara 7+0 (vecka 8) enligt kliniken.

Annars mår jag illa . Svårt att äta och är trött! Hur mår ni??
    Vul här 3/11 :)
    Jag mår bra! Har känt av någon form av illamående (klump i halsen/mat i halsen), trött, förvirrad. Inget annat :)
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2015-10-21 21:04:25 följande:

Du behöver inte be om förlåtelse :) men vi blev ju så orolig här!

Ta det lugnt nu så du blir bättre. Kul att hen håller sig kvar <3

Ni är så fina med era omtankar! Det värmer! Ja den lilla ska ingen stans fören i juni 2016 ;) <3
  • Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2015-10-21 17:21:51 följande:
    Ja, jag hoppas att jag får bada. Jag älskar havet! Ska dricka fina drinkar också.
    Playa del ingles, åker dit en gång om året. Älskar stället!
    Härligt med semester sjöblomman :)
  • Angelinap

På första ivf- försöket plussade jag. Min syster gjorde också ivf och plussade även hon på första. Det finns hopp! Kämpa- jag vet att det är så jobbigt.

Svar på tråden IVFare i Stockholm?