• Iskristall

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

Phee, Lycka till med ruvandet, var så inne i min första sprutabubbla igår att jag missade inlägget att du var på ruvardag 4!

Och lycka Pocatello också, tänk ruvardag1 igår! Det är nog bra att du kunnat koppla bort tankarna, och tänkt på lite annat!

Nmg skrev 2015-11-27 22:59:40 följande:

Nej verkligen och vi har ju ganska lika på dagarna. Vart ska du göra ÄP?

Ja, jag tycker det är kul att vi ända kom så nära varandra i dagarna Jag gör min ivf, vul och äp i stockholm på ivf-kliniken. Gör du allt i uppsala eller bara äp där? Linne eller akademiska eller?
  • Iskristall
    {#emotions_dlg.flower}IVF-lista 

ina - äp v.44 

Ashurst Klara - sprutstart 27/10, äp v. 46, bim 28/11, 30 år

Dirvas - sprutstart 8/11, äp v.47, bim 6/12, 29 år

phee - äp v.47, bim 4/12, 28 år

FruGrävling - östrogenstart 6/11, FET 23/11, testdag 7/12, 34 år

Daiwa 33 - sprutstart 7/11, äp v?, 34 år

pocatello - sprutstart 11/11, äp v.48, bim 7/12, 28 år

Stajlish - sprutstart 12/11, äp v.48, bim 4/12, 30 år

Emrony - sprutstart 19/11, äp v.49, bim?, 28 år

FörstaIVF - sprutstart 21/11, äp v.49, bim?, 31år

Nmg - sprutstart 24/11, äp v.49/50, bim?, 32 år

Iskristall - sprutstart 27/11, äp v. 50?, bim?, 38år

PlusGravid! 

Cutepoison

HJohannesson BF 2 august

Hagnestahill

• Iskristall
    Ashurst Klara skrev 2015-11-28 09:17:13 följande:

Jag sitter med surfplatta, så jag kan inte uppdatera listan. Men någon får gärna plocka bort mig. Mensen kom i onsdags och testet visade såklart negativt idag. En jätte stor besvikelse, trots att jag kände det på mig redan för en vecka sen. Jag behöver sörja lite till innan jag kan ladda om och fokusera på embryot i frysen.

Men jätte kul att se att så många av er andra blivit gravida! Då verkar ju ivf vara en rätt effektiv metod trots allt. Så nästa gång kanske det är min tur

Beklagar! så tråkigt. Förstår att du behöver deppa ihop ett tag men ni kommer igen! Och då håller jag tummarna för er! Jag tror på embryot ni har i frysen! Kram
  • Iskristall
    stajlish skrev 2015-11-28 11:08:53 följande:

Är så spänd nu... bara några timmar kvar tills vi får veta hur många ägg som befruktats och blivit bra... o snart är jag förhoppningsvis ruvare... :D Känns skumt och spännande på samma gång! :)

Åh så spännande! Ska de höra av sig idag om befruktningen?!
  • Iskristall
    stajlish skrev 2015-11-28 11:38:52 följande:

Vi ska dit om två timmar och få tillbaka embryot o då får vi veta hur det har gått med resten av äggen :)

Oj det var såpass! Jag känner lätt ihopblandning av datum osv hihi mycket att hålla reda på! Stort lycka till! Ruvare till kvällen då, gu så spännande
    Nmg skrev 2015-11-28 11:35:43 följande:

Jag gör ÄP i Uppsala och resten i Gävle. Dags för spruta 2 ikväll då?

Aha! Jag förstår!

Japp ikväll är det spruta 2. Spruta 4 för dig då? När började du känna av att det hände nåt av sprutorna?
  • Iskristall
    Nmg skrev 2015-11-28 13:11:19 följande:

Ja 5! +orgalutran... kände av efter andra sprutan att det ilade ich högg på Vönster sida men sen var det lungt känner ingenting nu...

Lycka till med orgalutransprutan! Tror du klarar det galant!

Aha, jag känner inget än. Får se om jag känner nåt efter andra sprutan ikväll då.
  • Iskristall
    Nmg skrev 2015-11-28 17:00:43 följande:

Tack! Hur många orgalutran har du fått?

Åh jag ör såå nervös känns som första dagen igen bara för att jag ska ta nåt "nytt".

Åh gumman! Det kommer gå bra! Jag hejjar på dig, det vet du! Men förstår, om man redan tycker ett stick är svårt förstår jag att två känns jobbigare.

Jag har fått ut 5st Orgalutran. Hur måmga har du?
Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november