• Iskristall

1:a IVF behandlingsstart oktober/november

Nmg skrev 2015-12-23 10:54:22 följande:

Var det idag som var din testdag?

Juldagen.
  • Iskristall
    Nmg skrev 2015-12-23 11:51:47 följande:

Ok, förstår Att det känns tråkigt men vänta till juldagen och ta ett nytt då. Håller tummarna!

Ja, kommer ta klinikens test då som de vill. Men det känns ju inte så hoppfullt trots allt. Men tack för tummarna!
  • Iskristall
    Lotten skrev 2015-12-23 16:41:26 följande:

Det behöver det ju inte vara. Du får inte ge upp. Hormonet kanske inte har ökat så mkt.

Ha en fin jul :) kram

Hoppet finns alltid, men just nu återstår hoppet till nästa försök

Kram och God Jul!
  • Iskristall
    Nmg skrev 2015-12-23 22:51:03 följande:

Sitter och kollar på bingolottos uppesittarkväll och kom att tänka på att imorgon är det exakt 1 månad sen jag började med sprutorna. Körde ju kort protokoll så så här dagen innan var man alldeles nervös inför allting. Känns som att det var flera månader sen man kanske har förträngt lite oxå

Ja, tänk! Ha en fin jul nu! Tänk det blev en gravid jul för er! Kram
  • Iskristall

God Jul till er alla starka tjejer!

Hur går det för dig hope88? Tänker på dig och håller tummarna för att ditt plus dyker upp!

Kram!

• Iskristall
    Nmg skrev 2015-12-24 09:52:42 följande:

Tack! Hoppas det blir det för er oxå! God jul

Tack men det är kört för den här gången. Nu har det börjat komma blodfärgade/bruna klumpar. Så i morgonbitti tar jag klinikens test och sista lutinusen tar jag ikväll, sen är det bara att vänta på mensen. Livmodern bara väntar på att få släppa ut slemhinnan nu.

Tack för att du håller tummarna ändå!

Kram!
  • Iskristall
    hope88 skrev 2015-12-24 11:42:44 följande:

Underbart med julklappar som växer i era magar =) Njut!

God jul till er alla fina tjejer här!

Åh nej Iskristall :( Blir så trött på lutinuset.. är man inte gravid kan det lika vara liksom :/ Börjar bli rejält öm i slemhinnorna och börjar få lite klåda av allt..

Stor kram till dig du skulle fått plus! <3

Ingen mens här ännu men det är väl lutinuset.. fortfarande molvärk och ett illamående men kan lika gärna vara alla sötsaker jag äter nu i jultider som jag inte gör annars..

Ruvardag 13 idag.. tog ett gravtest halv 9 imorse.. negativt men lät det ligga kvar.. nu 3 timmar senare ser jag ett svaaaaagt streck på teststrecket.. det var inte där igår när jag testa och lät det ligga..

Blä fick upp hoppet nu som jag inte vill om det inte är något.. vet att man inte ska lita på test efter testtiden heller så det är ju inget.

Stor kram till er!

Håller tummarna hårt för dig hope88! Jag önskar dig ett plus! Stor kram!
  • Iskristall

Negativt test idag på TD/RD16 (men det visste jag ju redan iof) mensen har startat med rött blod, igår tog jag min sista lutinus för den här omgången.

Lycka till tjejer och god fortsättning!

• Iskristall
    Tjorven1980 skrev 2015-12-25 10:48:03 följande:

Trist...

Men nya tag snart och håller alla tummar att det lyckas. Njut nu av en tid utan sprutor och lutinus med allt vad det innebär!

Tack! Ska försöka njuta!
  • Iskristall
    hope88 skrev 2015-12-25 11:57:29 följande:

Kram vännen! Minus för mig med på RD14 och idag kommer det blod så det är kört. Jag håller tummarna för oss 2016! Ska bli skönt att få vila från lutinus och allt nu till nästa försök i jan/feb. Men ska vara ärlig och säga att jag är livrädd för att aldrig lyckas..

God fortsättning tjejer <3

Men neeej! Inte du också! Vi skulle ju lyckas?! Jag är också livrädd för att aldrig lyckas Min sambo säger att det tar sig nästa gång, men som sagt jag är tyvärr lite mer tveksam.

Jag hoppas vi kan följa varandra jan/feb också! Peppa varandra och hålla tummarna tillsammans. Men vi får se om vi kan göra nästa omgång då eller om det kommer krocka med sambons operation?!

God fortsättning!

Kram!
Svar på tråden 1:a IVF behandlingsstart oktober/november