1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Var det idag som var din testdag?
Var det idag som var din testdag?
Ok, förstår Att det känns tråkigt men vänta till juldagen och ta ett nytt då. Håller tummarna!
Det behöver det ju inte vara. Du får inte ge upp. Hormonet kanske inte har ökat så mkt.
Ha en fin jul :) kram
Sitter och kollar på bingolottos uppesittarkväll och kom att tänka på att imorgon är det exakt 1 månad sen jag började med sprutorna. Körde ju kort protokoll så så här dagen innan var man alldeles nervös inför allting. Känns som att det var flera månader sen man kanske har förträngt lite oxå
God Jul till er alla starka tjejer!
Hur går det för dig hope88? Tänker på dig och håller tummarna för att ditt plus dyker upp!
Kram!
Tack! Hoppas det blir det för er oxå! God jul
Underbart med julklappar som växer i era magar =) Njut!
God jul till er alla fina tjejer här!
Åh nej Iskristall :( Blir så trött på lutinuset.. är man inte gravid kan det lika vara liksom :/ Börjar bli rejält öm i slemhinnorna och börjar få lite klåda av allt..
Stor kram till dig du skulle fått plus! <3
Ingen mens här ännu men det är väl lutinuset.. fortfarande molvärk och ett illamående men kan lika gärna vara alla sötsaker jag äter nu i jultider som jag inte gör annars..
Ruvardag 13 idag.. tog ett gravtest halv 9 imorse.. negativt men lät det ligga kvar.. nu 3 timmar senare ser jag ett svaaaaagt streck på teststrecket.. det var inte där igår när jag testa och lät det ligga..
Blä fick upp hoppet nu som jag inte vill om det inte är något.. vet att man inte ska lita på test efter testtiden heller så det är ju inget.
Stor kram till er!
Negativt test idag på TD/RD16 (men det visste jag ju redan iof) mensen har startat med rött blod, igår tog jag min sista lutinus för den här omgången.
Lycka till tjejer och god fortsättning!
Trist...
Men nya tag snart och håller alla tummar att det lyckas. Njut nu av en tid utan sprutor och lutinus med allt vad det innebär!
Kram vännen! Minus för mig med på RD14 och idag kommer det blod så det är kört. Jag håller tummarna för oss 2016! Ska bli skönt att få vila från lutinus och allt nu till nästa försök i jan/feb. Men ska vara ärlig och säga att jag är livrädd för att aldrig lyckas..
God fortsättning tjejer <3