1:a IVF behandlingsstart oktober/november
Vad jag har läst så ger ju olika sprutor (kan ge) olika mycket ägg. Om du skulle behöva börja om så borde du få nån annan spruta eller annan dos..
Vad jag har läst så ger ju olika sprutor (kan ge) olika mycket ägg. Om du skulle behöva börja om så borde du få nån annan spruta eller annan dos..
Haha håller med! Jag hade oxå så, ena var det typ 7 på och den andra 3-4...
Ja sen brukar väl
Äggstockarna producera olika mycket ägg varannan månad? Har För mig att om det är högra ena månaden så är det nog vänstra andra gången . Förstår att du vill ha några i frysen, det är ju mycket lättare än att börja om
Hur mår du? Har du fått nåt mer positivt tecken?
Åh va tråkigt ! Men jag håller tummarna för dig ändå in i det sista! Nör var det du skulle ha haft mens då? Är den sen? Förstår att du är less på vaggisarna, så jobbiga... Jag tog min sista crinone igår, könns skönt att slippa faktiskt! Är sjölv lite nere idag för der könns som att Mina symptom avtagit. Men detnkab ju vara allt som håller på att gå ur kroppen oxå. Min man tycker jag ska ringa kliniken ich fråga om det vanligt men vad skulle de kunna veta om ärtan där inne är ok eller inte? Har 1 test kvar hemma så hag ska om några dagar bara för att kolla att det fortfarande är plus.
Jaha okey, då får du uppdatera oss hur det går
Då kul att läsa era uppdateringar FruGrävling och Cutepoison! Grattis igen.
Stor kram till dig vännen jag hoppas än för dig!
Känner samma jag.. nu kan mensen bara komma.. fick nyss bruna flytningar som om mensen är på väg.. allt hopp flög iväg och det känns bara så ledsamt! Kommer förbli barnlös fy den rädslan är hemsk och de jag pratar med försöker bara peppa och säga att det kommer gå.. vill bara skrika det vet ni inte! Men förstår ju dom också att de hoppas för vår skull..
Pessimistiskt här med..
Kram
Känns så tråkigt att ni inte fått plus än och att det känns negativt för er. Jag förstår precis hur det känns när nån säger att det kommer att gå osv. Det är de som inte varit i denna situation. Stor kram till er!
Precis! Klart man är besviken för självklart fanns hoppet om att klara det på första försöket men försöker tänka som ivf läkaren sa på vårt första mötet att 1a försöket är en testomgång och att vi inte skulle gå ner oss helt om vi inte klarar det. Det finns de som blir gravida på första men de flesta behöver ändå några försök på sig innan de lyckas och de allra flesta blir det på de 3 försöken så jag försöker tänka så även om det är tufft och jag mest av allt önskade att vi var gravida nu och gärna igår ;)
Jag hoppas åt oss alla, men ska inte säga att det kommer gå för det vet vi ju inte men förhoppningsvis och det är med det hoppet vi får gå in med =) Vid nästa försök tänker jag gå in med mer försiktighet.. har känt av alldeles för mycket denna gång.