1:a IVF behandlingsstart oktober/november
hej tjejer avbryter allt ...är så ledsen ...återkommer senare kram
hej tjejer avbryter allt ...är så ledsen ...återkommer senare kram
Gick det bra för dig med äp idag phee?
Idag var jag och hämtade ut menopur mm. Sjukt nervös. Nu börjar jag i alla fall känna att jag inte ser fram emot det. Känns mest jobbigt bara, hade varit lättare att göra IVF om man hittat nåt fel på oss men eftersom allt ser bra ut tycker jag att det är orättvist. Usch... Bara att invänta mensen nu få så man kan få börja sticka sig själv.
Det känns som att det är så många steg i det här som kan få fel, så fort en kommit förbi ett så börjar oron för nästa. Jag försöker att inte tänka för mycket på det.
Hur har ni som gjort äggplock mått innan? Jag har varit otroligt svullen och haft väldigt ont både i magen och sen idag även i ryggen. Kan inte sitta upp längre stunder utan får då jätteont. Måste ligga ner eller stå upp. Skrev en tenta igår och det var inte det lättaste hehe. Satsar på en lugn helg nu med serier i soffan inför ÄP på måndag.
Nu har jag också blivit ruvare
Nu har jag också blivit ruvare
Ja bara att hålla tummarna och försöka få dagarna att gå :)
Hoppas att din känsla inte stämmer och att det ändå blir ett plus, när ska du testa?
Så där nu har jag tagit den, svettades och skakade som bara den. Sved lite när man spruta in, har lagt på xylocain nu det svider efter sticket. Känner för att gråta. Fan va orättvist!!! När de dessutom inte hittar nåt fel på oss , " det borde funka på vanligt sätt" jo men tjena , det är så roligt med det här så. Blä. Nu har jag fått gnälla av mig
Hej!
Jag får också stuva om här i tråden, för jag är gravid!
Hade BIM i helgen och fick solklart plus, men hade mina aningar redan flera dagar innan eftersom jag tjuvtestade och plussade redan tidig morgon på rd 9 (med en 3-dagars). Det var dock svagt (såklart), så har inte vågat tro på det. Men det har bara blivit starkare och idag var det väldigt starkt, så nu tror jag på det. Är i vecka 5+0 imorgon tror jag. Nu börjar den nervösa men spännande resan mot slutmålet..
Symtom hittills: svullen mage, mensvärk, ömma bröst, större mörkröda bröstvårtor, illamående, extremt hungrig och trött...zzz...
Önskar er andra stort lycka till!
IVF-lista
ina - äp v.44
Ashurst Klara - sprutstart 27/10, äp v. 46, bim 28/11, 30 år
Dirvas - sprutstart 8/11, äp v.47, bim 6/12, 29 år
phee - äp v.47, bim 4/12, 28 år
FruGrävling - östrogenstart 6/11, FET 23/11, testdag 7/12, 34 år
Daiwa 33 - sprutstart 7/11, äp v?, 34 år
pocatello - sprutstart 11/11, äp v.48, bim 7/12, 28 år
Stajlish - sprutstart 12/11, äp v.48, bim 4/12, 30 år
Emrony - sprutstart 19/11, äp v.49, bim?, 28 år
FörstaIVF - sprutstart 21/11, äp v.49, bim?, 31år