Gravid efter IVF hösten 15
skönt att ha tråden att skriva av sig i, när man ser att fler av er tänker som jag. man vågar inte ropa hej än. får bara hoppas att det ska gå vägen för oss alla!
skönt att ha tråden att skriva av sig i, när man ser att fler av er tänker som jag. man vågar inte ropa hej än. får bara hoppas att det ska gå vägen för oss alla!
Jag fick för några dagar sedan en blödning och ont i magen så jag åkte in akut till gynakuten, där såg de 2 hinnsäckar, den ena med ett foster och tickande hjärta och den andra med en gulesäck men två tickande hjärtan! Så kanske trillingar! Det var för smått för att se bra. Jag har inbokat vul om 2 veckor igen.
Hur gör ni andra med lutinusen? Jag har inte vågat sluta än, konstigt som det låter. Kände att jag iallafall ville göra slut på förpackningen..tar dock bara morgon och kväll nu.
Och hur gör ni med sex? Vi har inte haft sex nu på flera veckan (senast en vecka innan äggplock) och man är ju sugen, men vi törs inte än. Tänker inte göra nått sånt förrän vi är helt säkra.
Jag får tyvärr lämna er nu.Fått tidigt mf och sorgen är total.
Ska ha samtal med vår IVF-läkare nästa vecka, se hur allt blir.
Lycka till på er väg!
Tack ska ni ha!
Hej, vet inte om ni kommer ihåg mig, men jag hoppade ur gruppen pga av mf, MEN det visade sig att det inte var ett mf när vi var på vul, dem såg en hinnsäck kvar och efter yttligare 2 vul, det senaste idag, så ser allt bra ut och hjärtat slog så fint!
känns helt ofattbart!!
Är i v. 8+2. så nu avslutades vi från SU och får vända oss till MVC i stan istället.
Tack ska ni ha! Bara hoppas det fortsätter bra nu.
Frucgsvensson>> härligt! Tänk sen när du kan säga 2-siffrigt om antal dagar kvar!!
Carma>> så kul! Fick ni lyssna också alltså?
Carma>> Det konstaterades inte, utan var vad vi trodde, då det var så rejält och även dem när jag ringde. Men visade ju fel...aldrig varit så glad över att ha fel!!
Junilängtan>> tack så mycket!! Känns helt ofattbart.
Frucgsvensson>> fy jobbigt med sån halsbränna!
Vårdpersonal räknar bara fulla veckor, medan vi gravida räknar tex 8+1 som v9. Vet jag det var redan före apparnas tid.