Gravid efter IVF hösten 15
Vi ska oxå på RUL imorgon :)
Vi ska oxå på RUL imorgon :)
Vi gjorde ju NIPT så vi vet att vi väntar en tjej =)
Ska ni göra det?
Tack ska ni ha!!
Fortsätter luska i barnvagnsdjungeln själv. Kul för er som bestämt er och väntar hem.
Vi körde brio smile, paketpris inkl babyskydd och bas för 7200kr. Vi köpte från babyhuset.se
Om ni kör på det paketet behöver ni inte köpa regnskydd, jag missade att man fick med det och köpte ett annat, så nu har vi två (får se om vi säljer eller skickar tillbaka ) annars var de snabba i leveranserna dock lite meckigt att hämta ut (4paket varav ett 16 kg) men med två kundvagnar så gick det galant. Köpte även insektsskydd och skötväska.
Vi prövade några alternativ, men strök de dyraste rätt snart, vi vill lägga pengar på andra saker. Brio smile har stora lufthjul varav två svängbara fram, vilket blir enklare att manövrera med en hand, eller i trånga utrymmen. Brion hade stor varukorg och enkel att fälla ihop men framförallt kändes bra att köra och manövrera för mig som är liten. Till en början så var vi inne på mjuklift, men de är lite mindre och risken finns att större barn växer ur tidigare än planerat.
Idag var äntligen RUL! Allt såg bra ut. Var en väldigt livlig krabat. . Hon höll med datumet som
SU, 11/6.
Svårt förstå ändå att vår lilla 4-celliga klump blivit till en liten människa.
Grattis till fint RUL!
Oj, vilken tydlig och fin bild ni fick! Vilken skillnad det kan vara på de olika apparaterna de har! Vi fick visserligen ingen hel profilbild (bara ansiktet) eftersom han låg så tokigt i magen.
Har ni några förslag på pojknamn? Vi har kikat igenom flera sidor på nätet med namn, men inget som riktigt sätter sig! Bomba med allt ni har!! :)
Nä precis... Inget känns 100!
Viggo var fint.
Jag är inte sån som vill ha namn på 10-topp listan heller.
Nu har vi genomfört RUL och vi väntar också en tjej! Många tjejer i tråden nu! Vi är överlyckliga! Vecka 18+1 <3