• Zamira

IVF oktober 2015

skatten12 skrev 2015-10-25 16:24:25 följande:

Blasto!? Fortfarnde starkt ? Vilken rd är du på mu?

Nä, en liten 2-dagars fick jag insatt :)

Är på 10 idag, men bara testat med digitalt nu de senaste två dagarna, men fått "gravid 1-2 veckor"!

• Zamira
    skatten12 skrev 2015-10-25 16:49:38 följande:

Jag vågade inte GråterGråter.....
    Ja har blasto... så är ja gravid borde de synas nu ju..

Lika bra att vänta om man klarar att göra det, jag klarade inte att hålla mig ju!
    Men om det inte skulle visa nåt så kan det ju va så att trots allt är för tidigt, man gamblar ju lite när man testar innan sin riktiga testdag tänker jag :)
  • Zamira
    Sthlmsthlm skrev 2015-10-25 16:59:38 följande:

Ja jag har också haft så. Fick också fruktansvärda nattsvettningar efter en vecka på lutinus. Hu.

Tycker det är varmt både dag och natt nu jag haha, nästan som under spraytiden inemellan ;)
  • Zamira
    AnnaGus79 skrev 2015-10-25 17:16:56 följande:

Zamira: Grattis till plusset!!! :)

Tack så jättemycket!! :)
    TD nu om 6 dagar, hoppas på en ökning på det digitala, men så länge det står gravid så är jag glad :)
  • Zamira
    Lutetzia skrev 2015-10-25 17:51:30 följande:

Zamira: Stort grattis! Vad roligt! Vilket blir din bf?

Tack så jättemycket!
    4/5 juli skulle det isåfall bli, olika sidor säger olika, så inte riktigt säker faktiskt :)
  • Zamira
    MålaMittHjärta skrev 2015-10-25 18:12:57 följande:

Grattis Zamira :)

Har TD på fredag och är i valet och kvalet om jag ska tjuvtesta 2 dagar innan, min sambo tycker det är onödigt.. Blir lite svårt att mörka om det blir minus... 

Tack så jättemycket :)

Det är så svårt det där, men jag hade gärna väntat om jag hade klarat, iallafall till kanske dagen innan!

• Zamira
    skatten12 skrev 2015-10-26 10:19:47 följande:

JAG ÄR GRAVID !!!!!!!!!! Så starkt plus med cb !!!!

Åh vad roligt, grattis!!! :D
    Själv har jag passerat en milstolpe för mig, förra gången började jag blöda rd10 på kvällen, nu är det rd11 och inget blod! :)
  • Zamira
    AnnaGus79 skrev 2015-10-26 10:41:14 följande:

Vår sista omgång slutade idag på ruvardag 10 med mens :(

Men fy vad tråkigt, det var inte så det skulle bli :(
  • Zamira
    skatten12 skrev 2015-10-26 11:06:40 följande:

Vad härligt ! Känner mig lycklig men nu vill ja tiden ska rusa så ja kan få gå på vul

Håller med, nu vill man ju komma dit hän, och få se det lilla hjärtat som tickar! :)
  • Zamira
    MålaMittHjärta skrev 2015-10-27 08:05:39 följande:

Är på rd 11 och bara 3 dagar kvar till td :)
    Tycker det är väldigt lurigt iom att jag tar lutinus men känner av illningar i livmodern, illamående, reagerar på vissa lukter (stinker rödlök i kylskåpet och blir totalt osugen på mat varje gång jag öppnar kylskåpet), trött och märker av lite humörsvängningar. Vågar inget tro för mkt på mina symtom för jag tror att lutinus "lurar kroppen" och att jag kommer få ett minus på fredag. Alltså ruvning är totalt psykiskt terror även om jag försöker slå bort tankarna är de där ändå!

Tur jag har en tenta att sysselsätta mig med *haha* frågan är  hur mkt som går in i mitt huvud. 
    Tar tacksamt emot tips att sysselsätta mig med för att slippa dessa tankar.

RD12 och 4 dagar till TD :)

Känner också av ilningar, humöret och illamående, samt att mina bröst känns tyngre, men vet inte om det är lutinusen eller plusset som gör det, är ju svårt att säga ;)

Vet inte om jag har nåt bra tips på vad man kan sysselsätta sig med, jag har jättesvårt att tänka på nåt annat än allt kring ruvandet..

Svar på tråden IVF oktober 2015