IVF oktober 2015
Blasto!? Fortfarnde starkt ? Vilken rd är du på mu?
Nä, en liten 2-dagars fick jag insatt :)
Är på 10 idag, men bara testat med digitalt nu de senaste två dagarna, men fått "gravid 1-2 veckor"!
Blasto!? Fortfarnde starkt ? Vilken rd är du på mu?
Nä, en liten 2-dagars fick jag insatt :)
Är på 10 idag, men bara testat med digitalt nu de senaste två dagarna, men fått "gravid 1-2 veckor"!
Jag vågade inte .....
Ja har blasto... så är ja gravid borde de synas nu ju..
Ja jag har också haft så. Fick också fruktansvärda nattsvettningar efter en vecka på lutinus. Hu.
Zamira: Grattis till plusset!!! :)
Zamira: Stort grattis! Vad roligt! Vilket blir din bf?
Grattis Zamira :)
Har TD på fredag och är i valet och kvalet om jag ska tjuvtesta 2 dagar innan, min sambo tycker det är onödigt.. Blir lite svårt att mörka om det blir minus...
Tack så jättemycket :)
Det är så svårt det där, men jag hade gärna väntat om jag hade klarat, iallafall till kanske dagen innan!
JAG ÄR GRAVID !!!!!!!!!! Så starkt plus med cb !!!!
Vår sista omgång slutade idag på ruvardag 10 med mens :(
Vad härligt ! Känner mig lycklig men nu vill ja tiden ska rusa så ja kan få gå på vul
Är på rd 11 och bara 3 dagar kvar till td :)
Tycker det är väldigt lurigt iom att jag tar lutinus men känner av illningar i livmodern, illamående, reagerar på vissa lukter (stinker rödlök i kylskåpet och blir totalt osugen på mat varje gång jag öppnar kylskåpet), trött och märker av lite humörsvängningar. Vågar inget tro för mkt på mina symtom för jag tror att lutinus "lurar kroppen" och att jag kommer få ett minus på fredag. Alltså ruvning är totalt psykiskt terror även om jag försöker slå bort tankarna är de där ändå!
Tur jag har en tenta att sysselsätta mig med *haha* frågan är hur mkt som går in i mitt huvud.
Tar tacksamt emot tips att sysselsätta mig med för att slippa dessa tankar.
RD12 och 4 dagar till TD :)
Känner också av ilningar, humöret och illamående, samt att mina bröst känns tyngre, men vet inte om det är lutinusen eller plusset som gör det, är ju svårt att säga ;)
Vet inte om jag har nåt bra tips på vad man kan sysselsätta sig med, jag har jättesvårt att tänka på nåt annat än allt kring ruvandet..