• MålaMittHjärta

IVF oktober 2015

Grattis Zamira :)

Har TD på fredag och är i valet och kvalet om jag ska tjuvtesta 2 dagar innan, min sambo tycker det är onödigt.. Blir lite svårt att mörka om det blir minus... 

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • MålaMittHjärta
    skatten12 skrev 2015-10-25 18:16:23 följande:

Måla mitt hjärta ! Samma
    Här !! Ska vi hjälpas åt ! Att iaf testa som tidigast på 27/28 rd 10,11 ? Visst hade du med blasto ?

japp ruvar med på en blasto <3
  • MålaMittHjärta
    Dipsy skrev 2015-10-25 20:23:34 följande:

räknar man dagen som återinföringsdagen som dag 1??

Dagen efter återföring räknas som dag 1.
  • MålaMittHjärta
    Zamira skrev 2015-10-25 19:27:39 följande:

Tack så jättemycket :)

Det är så svårt det där, men jag hade gärna väntat om jag hade klarat, iallafall till kanske dagen innan!

Får se hur jag gör, börjar bli lite galet nervös emellanåt hoppa hoppas det går hela vägen denna gången :)
  • MålaMittHjärta

Är på rd 11 och bara 3 dagar kvar till td :)
    Tycker det är väldigt lurigt iom att jag tar lutinus men känner av illningar i livmodern, illamående, reagerar på vissa lukter (stinker rödlök i kylskåpet och blir totalt osugen på mat varje gång jag öppnar kylskåpet), trött och märker av lite humörsvängningar. Vågar inget tro för mkt på mina symtom för jag tror att lutinus "lurar kroppen" och att jag kommer få ett minus på fredag. Alltså ruvning är totalt psykiskt terror även om jag försöker slå bort tankarna är de där ändå!

Tur jag har en tenta att sysselsätta mig med *haha* frågan är  hur mkt som går in i mitt huvud. 
    Tar tacksamt emot tips att sysselsätta mig med för att slippa dessa tankar.

• MålaMittHjärta

Hade en liten tanke att tjuvtesta idag men blev väckt vid 4, gick på toaletten och sen insåg jag mitt misstag :P

Japp blir väl att spara sig till td på fredag då. Bara två dagar kvar :)

• MålaMittHjärta
    Zamira skrev 2015-10-28 08:06:46 följande:
    Fast är ju egentligen ett bra misstag, bättre att hålla sig, och nu är det ju bara en morgon till, sen är det testdag!! :)
    jo det är nog det :)
  • MålaMittHjärta

fruseverin: håller med elsie hellre få och bra än många och sämre kvalite :) Hoppas du får många guldägg. Vid min första ivf fick vi ut ca 17 ägg som blev 11 som blev 6 st som blev "bara" 2 till slut. Den ena blev sonen och den andra dog vid vårt planerade syskonförsök. Håller tummarna att dinna ägg är utav betydligt bättre kvalite :) 

Min ena äggstock sitter långt upp så det är alltid bökigt och smärtsamt vid vul och det kändes lite vid äp (alla äp är ju individuella ) men fick mer smärtstillande som tur är. Håller tummarna för dig nästa vecka :)

• MålaMittHjärta
    fruseverin skrev 2015-10-28 21:31:38 följande:

Äggplock onsdag kl 9:00!!!!

Iiih och åå och yaay! Heja heja de 7 äggblåslingarna! <3

Lycka till och heja heja på äggblåsorna :)
Svar på tråden IVF oktober 2015