Majbebisar 2015
Serah - vad kör ni för bil förresten? Ni har ju också tre barn. Vi har fått erbjudande att köpa en Chrysler Grand Voyager men är lite osäker. Läser så mkt negativt om den...
Serah - vad kör ni för bil förresten? Ni har ju också tre barn. Vi har fått erbjudande att köpa en Chrysler Grand Voyager men är lite osäker. Läser så mkt negativt om den...
Nu är det svårt att somna på kvällen... Tvååringen springer mellan olika sängar o vill lillan bara ställer sig upp o vägrar ligga ner! Så nu får hon vara vaken en stund till. Kommer ihåg att det varit såhär även med de äldre en period o det går ju över... Men det är ju såååå jobbigt när man är van att hon somnar själv på några minuter.
Nu när lillan vart sjuk så har hon sovit mkt hos mig och sen mellan oss i sängen men nu när hon är frisk så har jag försökt få henne o sova i egen säng igen men det går inte. Hon somnar hos mig när hon får flaskan och sen sover hon Max 1h i sin säng o vaknar o är ledsen. Tar då upp o hon somnar om o sen lägger ner henne igen men vaknar då o är ledsen igen. Lägger vi oss brevid henne i våran säng o sen går upp så sover hon kvar utan att vakna.
Hon får gärna sova hos oss men vore ju kul o kunna få egen tid med mannen att kanske prata om dagen elr så för ibland kommer han hem sent o jag redan lagt mig.
Tänker att vaknar hon på natten så får hon absolut komma o sova med oss men att hon sover ett tag i sin säng så hon känner trygghet även där.
Vill ju såklart att hon ska få närhet om hon vill ha det.
Hur hade ni gjort? Låtit det vara såhär så kanske det ordnar sig senare? Tips?
Hostan har blivit värre för den stora, var precis inne hos henne, gav alvedon plus hostdämpande. Blir nog att ha henne hemma imorgon men så typiskt för det är imorgon vi ska på ultraljud av njurarna på lillan.... Hoppas på en bra natt men förväntar mig inte det så får vi se hur alla mår imorgon när vi vaknar.
Mamma-barnträning idag, har äntligen startat i vår håla :) kommer nog kännas imorgon ;) Lillan hade jättekul bland alla hantlar, band och pilatesbollar :)
Lillan har skrikit i sömnen flera dagar i rad, är det någon mer som har det så? Antar att hon drömmer mardrömmar.
Nu ska jag sova, lillan somnade redan halv sju så antar vi kommer gå upp tiiiidigt imorgon :/