Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Malle - hur blev födelsedagen för lillan?
Tror min äldsta hade en fin dag igår även om det inte var som en födelsedag hemma. Vi firade med lite paket, en dag på zoo, besök i leksaksaffär o "tårta" med ljus o sång. (Tårta med kex o färska hallon o blåbär)
Malle - hur blev födelsedagen för lillan?
Tror min äldsta hade en fin dag igår även om det inte var som en födelsedag hemma. Vi firade med lite paket, en dag på zoo, besök i leksaksaffär o "tårta" med ljus o sång. (Tårta med kex o färska hallon o blåbär)
Hej hur går det med allt tjejer? :)
Lillan har verkligen börjat protestera när hon inte får som hon vill, hon slänger sig bakåt och bara skriker. Här om dagen fick hon ett utbrott för att hon inte fick hälla ut vatten på bordet :/
Hon visar mkt mer vad hon vill ha, tar sig in i köket o pekar mot kranen elr pekar på utflykten vart hon vill osv så det känns som om man kan lättare möta hennes behov :) det känns bra.
Hon går dock fortfarande inte, vi övar o övar men hon drar ofta upp benen o vill hellre krypa.
Hej hur går det med allt tjejer? :)
Lillan har verkligen börjat protestera när hon inte får som hon vill, hon slänger sig bakåt och bara skriker. Här om dagen fick hon ett utbrott för att hon inte fick hälla ut vatten på bordet :/
Hon visar mkt mer vad hon vill ha, tar sig in i köket o pekar mot kranen elr pekar på utflykten vart hon vill osv så det känns som om man kan lättare möta hennes behov :) det känns bra.
Hon går dock fortfarande inte, vi övar o övar men hon drar ofta upp benen o vill hellre krypa.
Hemma igen! Vad skönt :) nu börjar förberedelserna för lillans o äldstas kalas på lördag! Kul men brukar bli lite jobb...
BVC igår för läkarkoll o vaccination. Hade en gnällig tjej igår em men lite alvedon gjorde susen. 8865 gram o 73.5 cm så fortfarande en ganska liten tjej. Men välmående o glad! Idag ska jag hämta mina föä på flyget. Kul med besök.
Serah - hur är det med er?
Tjej78 - hur funkar livet med jobb o två barn hemma? Trivs maken att vara föäledig?
Pco - mår lillan bättre nu?
Summa21 - har ni kalasförberedelser hemma nu? Har för mig att lillan snart fyller eller minns jag fel?
Malle - har ni hämtat er från kalas? Kan du fatta att lillan är ett år?