• Februari2013

Aprilbebisar 2016

Hej!

Jag har nyligen plussat, hade BIM 8/8, och tycker det skulle vara kul att dela erfarenheter och tankar med andra gravida under graviditetens gång.

Finns det fler som precis plussat och ska föda i april?

Jag är 26 år och är även mamma till en glad liten pojke på 2,5 år.

• Svar på tråden Aprilbebisar 2016
  • pillipupp

Plussade i söndags, får det till bf 9 april. Andra barnet. Är gärna med i fb-gruppen!

• Jenni87

Jag har skapat en sidan som heter aprilbebisar2016 gå gärna med där :)

• Cissi90

Är den henl

Jenni87 skrev 2015-08-14 16:50:54 följande:

Är gruppen hemlig? :)
  • Jenni87
    Cissi90 skrev 2015-08-14 18:33:50 följande:

Är den henl

Är gruppen hemlig? :)
    Ja de är den :)
    Kanske måste lägga till mig som vän för att jag ska kunna lägga till dig sen.
    Jennifer Sörensen Nilsson
  • pillipupp

MIS9 så himla tråkigt, beklagar :( om du snabbar dig kanske det blir en maj-bebis i stället :) hoppas det tar sig nästa gång, kram till dig

• Paro
    MIS9 skrev 2015-08-13 21:37:00 följande:

Blev nog inget med mitt. Haft fruktansvärt ont i magen och ganska kraftiga blödningar i eftermiddag, så allt talar för tidigt missfall.

Önskar er alla andra lycka till! <3

Så tråkigt. Håller tummarna för en snabb återhämtning...
  • Pillans

Måste bara säga att det finns redan en grupp på fb som är hemlig för oss som har Bf i april! :) vi är hyfsat många där :) vill ni va med så skicka ett meddelande så skriver jag vad jag heter så kan jag lägga till er :)

• Jenni87
    Pillans skrev 2015-08-14 20:33:04 följande:

Måste bara säga att det finns redan en grupp på fb som är hemlig för oss som har Bf i april! :) vi är hyfsat många där :) vill ni va med så skicka ett meddelande så skriver jag vad jag heter så kan jag lägga till er :)

Har skrivit ett meddelande till dig här nu.
  • Flisisen

Hej !
    Går gärna med här,

BF 8/4 2016 :) 

27år, två söner, 4år & 8 månader. 

Är de några fler här som INTE alls har illamående? Har inte haft på två första och inte denna heller. Kanske kommer senare? 

• backsvala

Halloj,

Hoppar in här jag också! ??

Enligt sista mensen är BF 4/4, men får se vad BM säger på inskrivningen den 26e augusti!

21 år och väntar första barnet med min barndomskärlek/fästman. Bor i Stockholms norra skärgård med 2 katter och 1 hund ??

Har otroliga symptom som illamående, kräkningar, yrsel, huvudvärk, molvärk och ömma bröst. Äter just nu tabletter mot illamåendet och kräkningarna och mår nu skapligt om dagarna, tack och lov!

Hur mår ni andra?

Svar på tråden Aprilbebisar 2016