• Februari2013

Aprilbebisar 2016

Hej!

Jag har nyligen plussat, hade BIM 8/8, och tycker det skulle vara kul att dela erfarenheter och tankar med andra gravida under graviditetens gång.

Finns det fler som precis plussat och ska föda i april?

Jag är 26 år och är även mamma till en glad liten pojke på 2,5 år.

• Svar på tråden Aprilbebisar 2016
  • sofiasnartmamma

Hej!!

Jag plussade i söndags och väntar också nr 2. Har en flicka på 2.5 år som nu ska bli storasyster i april om allt går som det ska.

• Paro

Hej!
    Jag plussade idag. Väntar också nr2, har en dotter på 2,5 år :)

Hur mår ni?

• MIS9

Hej,

Jag plussade nu på morgonen, och det är mitt första! :)

• Jessicalex

Hej!

Jag plussade i söndags och väntar nmr 2 förhoppningsvis!vrt inte riktigt vilket datum jag är beräknad, Har en son på 1,5, är själv 22.

Kan vi inte starta en hemlig fb grupp?

Mvh Jessica

• Ladyflower

Hej, jag plussade för ngn vecka sen. Bf i början av april tror jag. Hänger gärna på här oxå.

Har oxå en son sedan innan. Han är 1,5år, så det här blir andra barnet för oss oxå. Jag är 27år.

Jag har dock inte lika mycket symptom denna gången som förra. Tyckte att ja mådde mycket mer illa med sonen. Nu känner jag mig mest hungrig, fast det är klart, man kanske på något sätt är vanare vid det nu andra gången, vet hur man ska hantera det.
    Hur mår ni andra?

• Jenni87

Jag är gärna också med. Plussade 5/8 och är beräknad 13/4 om allt går som de ska. :)
    Väntar mitt första. :)

Har inte så många symptom än. Är något illamående, yr och ont i brösten.

• Paro

Hej alla!

Va roligt att vi börjar bli fler.

Jag känner inte heller av graviditeten så mycket. Är hungrigare än vanligt, brösten känns större, kanske tröttare än vanligt...men ingenting mer. Kanske för tidigt ännu?

• MIS9

Blev nog inget med mitt. Haft fruktansvärt ont i magen och ganska kraftiga blödningar i eftermiddag, så allt talar för tidigt missfall.

Önskar er alla andra lycka till! <3

• Cissi90

Precis plussat också! Sent i april BF och första! Har tagit Pergotime för att kunna bli gravid.. Vill jätte gärna följas åt! Ingen av mina vänner är gravida :)

• V1CT0R1A

Jag är gravid med min första, beräknad 7/4. Går gärna med i facebookgruppen :) Vilket bra initiativ!

Svar på tråden Aprilbebisar 2016