Tussilago6 skrev 2016-06-01 05:46:28 följande:
Vet hur det känns, samma här! Jag har typ 10 dagar till ÄL och det känns som en evighet och sen mer väntan innan BIM. Och sen får man säkert börja om. Jag funderar på om jag ens hade någon ägglossning sist... Fick aldrig något positivt utslag på ägglossningstesterna, bara en jättesvag stegring som sen försvann. Jag hade däremot en ovanligt skarp ägglossningssmärta, men märkte inte av några ägglossningsflytningar och sen när jag fick mens så var den väldigt sparsam och varade i ca 2 dagar. Kanske kroppen kommit i obalans efter spiralen, hoppas isf att den funkar nu! Men jag ska försöka att ta det lite chill, tänka på annat, men det är inte så lätt!
Hoppas att det snart ljusnar för dig! Tänk, till helgen kanske ni tillverkar bäbis, det är inte så långt borta iaf! Kram
Jag vet inte heller om jag hade nån äl sist... Inga flytningar, 9 dagar med hög fertilitet men aldrig max, men det var ju första försöker så man får ju försöka ha lite tålamod! ;) Går dåligt... Haha! Men det känns bättre idag! Tror jag hade en allmänt dålig dag... Stort tack för peppen!! <3