Inlägg från: MissJL |Visa alla inlägg
  • MissJL

Någon som sätter igång i maj 2016?

Tack söta rara ni för alla grattis!! Hoppas att vi alla snart får gå runt med fjärilsfladder i magen och köpa mammabyxor :)

Tussilago6 skrev 2016-07-17 08:59:15 följande:

Åhh grattis!!! Det här med tredje gången gillt verkar ju vara da shit liksom. Jag är på bim-5 så jag får hålla mig några dagar till....

lillagumman85 skrev 2016-07-16 18:23:05 följande:

Wiiiiii! GRATTIS!!!!!

Blir så himla glad!

FlikkanM skrev 2016-07-16 13:12:09 följande:

Woho! Så roligt för er :) stort grattis :)

• MissJL
    hurtänktedunu skrev 2016-07-17 10:44:20 följande:

Åh vad roligt. grattis. Jag älskar när det kommer plus i den här tråden.

Tack! Jag är nog fortfarande för chockad för att förstå.. 25 mars blir BF :)
  • MissJL
    stellanocte skrev 2016-07-18 02:25:13 följande:

Vad roligt, GRATTIS!

Tack så mycket!! BF blir visst 26 mars :) Känns så pirrigt!
  • MissJL

Jag fick en stor blödning idag (V6+2) så vi får se hur det här går... Blev nekad att komma in på en undersökning så i morgon ska jag leta reda på nån privat. Måste få veta om det verkligen var ett MF eller vad som hänt... Är helt färdig nu...

• MissJL
    FlikkanM skrev 2016-08-03 07:01:56 följande:

Men vilket ställe som inte låter dig komma in, ville dom avvakta eller vad var ursäkten?

Hoppas blödningen slutat och att det inte var nått farligt. Kom den bara från ovan?

Många lyckönskningar och tankar till att du hittar nått privat och får se ett pickande hjärta :)

Tussilago6 skrev 2016-08-03 06:10:19 följande:

Men Neeej!! Och varför i hela friden fick du inte komma in?? Hoppas ändå att det går bra, man läser ju en hel del solskenshistorier om graviditeter som går bra trots blödningar. All lycka till dig idag! Kram

"Det finns inte resurser till alla som går o tror att dom fått missfall" Det var ursäkten.. Jag ska avvakta några veckor o ta ett nytt test.. :(

Det kom helt plötsligt, som om nån pickat hål på en vattenballong mellan benen på mig... En stor blödning o sen inget mer...

Tack <3 Ska försätta ringa idag!
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2016-08-03 10:07:37 följande:

Men dom kan inte neka dig. Åk in till gynakuten. Förstår att du vill veta

Jag fick svaret attdom inte har resurserna att ta emot mig där!
  • MissJL
    Tussilago6 skrev 2016-08-03 13:59:14 följande:

Positivt att det inte kommit nåt mer i alla fall! Hoppas du får komma in snart! Kram

Tack <3

Jag försöker få tag på Mamma Mia i Sthlm, jag åker mer än gärna 23 mil enkel resa bara för att få se hur det står till där inne... Känner mig inte gravid längre :(
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2016-08-03 18:46:23 följande:

Rent jävla skitsnack. Akuten får inte begränsa. Tycker du kan Åka dit ändå. Vilka idioter. Jobbar för övrigt själv på vanliga akuten och vi har gyn jourtid och jag skulle aldrig neka

Tack för hjälpen! Om jag inte får hjälp innan helgen då åker jag till akuten o bänkar mig... Tänk om blödningen betyder ett MA o inte ett MF, när skulle jag få hjälp då? Men hoppet är det sista som överger en <3
  • MissJL

Efter många om och men fick jag komma in på gyn. Jag har fått se en liten krabat med fina hjärtslag <3 Men dom såg också att jag hade en blödning i livmodern så jag skulle inte bli rädd för fler blödningar. Kram!!

• MissJL
    Tussilago6 skrev 2016-08-04 20:07:47 följande:

Åh vad skönt!! Så hade jag när jag väntade twinsen, men det kom inte så mycket mer, det bara försvann...

Bm sa att blödningen mycket möjligt kunde ha varit en tvillinggraviditet... Lite blandade känslor men jag är så lycklig över det lilla livet som är kvar!
  • MissJL

Hej tjejer!! Jag gick in i v 10 igår :) Kämpa på, snart är det er tur! Jag plussade när jag la testerna på hyllan, sex 2-3 ggr i veckan gjorde allt lättare o roligare ;) Hoppas ni haft en fin sommar o plussen trillar in nu när vardagen kommer igång! Kram!

• MissJL

Tänkte bara titta in o säga hej! Det var så längesen jag var in o läste men oj vad plus det trillar in :) Jag är nu i v 31 o börjar känna att jag är redo att träffades här lilla krabaten! Till er som fortfarande kämpar, hang in there! <3

• MissJL
    Tussilago6 skrev 2017-01-18 06:27:24 följande:

Oj vad fort det har gått! Jag är bara i v.10 än, skulle gärna spola fram lite!

Ja det går galet fort! Kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt är gravid vissa dagar... Jag har precis gått hem på graviditetspenning så nu ska det pysslas o boas lite :) Den här veckan har bebis verkligen kvicknat till o börjat härja så hela magen spritter <3 Hur mår du? v.10 är ändå v.10 :)
  • MissJL
    hurtänktedunu skrev 2017-01-18 21:06:52 följande:

ja gud vad fort det går. jag går snart in i v.38 och känner mig inte alls redo att få en till. haha.

lite har man dock börjar länga faktiskt.

Men jag har verkligen inte hunnit med. När är du beräknad?

BF 27 mars :)

Jag njuter av att vara gravid så jag har inte bråttom till mars. Men jag är så nyfiken på att få träffa liten!

Haha, hur gamal är din/dina barn? Kommer inte ihåg! Mina flickor är 5 år så dom kommer vara till så stor hjälp :)
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?