Inlägg från: FlikkanM |Visa alla inlägg
  • FlikkanM

Någon som sätter igång i maj 2016?

lillagumman85 skrev 2016-07-13 13:26:41 följande:

Ååååh.. GRATTIS!!!

Känner hur jag ryser till av med-lycka när jag ser det där!!!

Det gick ju bra det där :) än så länge iaf :) hoppas det håller sig på plats nu :)
  • FlikkanM
    MissJL skrev 2016-07-13 14:15:23 följande:

Superstort grattis!! Härligt med en vårbebis!!

Om min cykel håller samma dagar som sist har jag BIM om 3 dagar! Hoppas så innerligt på två streck då jag också!

Jah håller tummarna :) är ju idag på antagligen BIM -4 men kan även vara -2 om ÄL skedde tidigare men tror mer på -4.

Uppdatera hur det går. Hur mår du nu föresten?
  • FlikkanM
    MissJL skrev 2016-07-13 17:02:51 följande:

Har två CB digital som ligger o bränner i lådan men tänker vänta till BIM + nån dag med att testa. Jag mår bara bra, inga känningar av nått. Har fortfarande en bra känsla i kroppen men det är nog mentalt, tredje gången gillt ;)

Tredje gången gillt absolut! Det spelar ingen roll om en bra känsla ligger mentalt eller fysiskt, det ger nog bra vibbar till vardera :)
    Tussilago6 skrev 2016-07-13 18:35:49 följande:

Åhhh, grattis!!! Vilken lycka!!

Tusen tack, helt galet. Gjorde faktiskt ett test till på em/kv bara för att bekräfta det första och det stämde hahahaha
    hurtänktedunu skrev 2016-07-13 18:54:01 följande:

Åh grattis!!! Det där är jätte mycket starkare än jag fick när jag testade först. Så roligt

Tusen tack, ja jag tyckte det var ett bra streck för att knappt hållet sig nått hihi! Hur mår du?
  • FlikkanM
    stellanocte skrev 2016-07-13 21:09:57 följande:

Åh, GRATTIS! Blir så glad när jag ser andra plussa. Var det tredje försöket för er? 

Åh tack vilken fin kommentar :)

Japp tredje gången gillt :)
  • FlikkanM
    MissJL skrev 2016-07-16 12:58:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Min känsla var rätt, tredje gången gillt!! Nu hoppas vi att vår lilla 3a håller i sig <3

Woho! Så roligt för er :) stort grattis :)
  • FlikkanM
    hurtänktedunu skrev 2016-07-17 15:02:58 följande:

Ja jag förstår det. Vet inte riktigt om jag har förstått det än. Åh vad roligt med en marsbebis. Precis när våren kommer

Ibland känns det som jag varit gravid i en evighet, ibland glömmer jag nästan bort det och ibland pirrar det av nervositet när jag fattar att det verkligen är sant :)

Hoppas det blir en mars bebis, men kan lika gärna bli en aprilare. Gick över med dottern 8-9 dagar så gör jag det med denna så blir det april. Samma månad som dottern är född så skulle vara kul att få en i mars :)
  • FlikkanM
    hurtänktedunu skrev 2016-07-17 19:43:09 följande:

Haha ja jag har exakt samma känsla. Är i v11 nu och ibland känns det som att det går så snabbt och ibland vill jag att det går snabbare ändå. Haha.

Vill bara komma till kuben typ igår.

Vad är kuben? Är det testet med riskanalys?
  • FlikkanM
    stellanocte skrev 2016-07-18 02:25:49 följande:

Har ni börjat berätta för omgivningen än att ni väntar barn?

Nä inte än, tänkte berätta för svägerskan nästa gång hon frågar för hon vet att vi försöker men sen beroende på om magen håller sig gömd så blir det först v 10-11 för mina föräldrar osv. Jobbet får vänta lite till. Jobbar nu 4 v och sen ledig på semester igen så de får veta efter jag kommer tillbaka :)

Tänkte fixa en t-shirt åt dottern där det står "jag ska bli storasyster men schy jag vet inget än" som hon ska få ha när mina föräldrar träffar henne. Men dottern själv ska vi försöka hålla det på lite tills magen syns och missfallsrisken minskat
  • FlikkanM
    stellanocte skrev 2016-07-18 02:25:49 följande:

Har ni börjat berätta för omgivningen än att ni väntar barn?

Ni då?
  • FlikkanM
    MissJL skrev 2016-07-18 14:47:17 följande:

Tack så mycket!! BF blir visst 26 mars :) Känns så pirrigt!

Samma BF vi då än så länge :) t
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?