Någon som sätter igång i maj 2016?
Oj skulle ju inte vara frågetecken efter det att jag tog ett test hhahah
Oj skulle ju inte vara frågetecken efter det att jag tog ett test hhahah
NU ÄR DET VÅRAN MÅNAD!! Nu ska det liggas sen vill vi se massa pluss :D
Känner av ÄL känslan nu på em trotts att testet var neg imorse, kan det vara en idé att testa i kväll igen?
testa går väl alltid. skadar ju inte att ha koll. eller så skiter man i allt vad tester heter och sen har man sex istället.
nej jag ser helt ärligt inte poängen med det. äl kommer någonstans mellan sista mens och första mens haha.
Vi körde på varje dag den månaden det tog sig för oss ;) haha.
Funkade toppen.
Idag har ÄL värken ökat, började igår och de berömda brosekretet är här. När har jag nu ÄL? Idag? Imorgon? Borde ha det idag enl en app och imorgon enl en annan. ÄL testet imorse var neg, ska prova imorgon med å se. Men nån av dagens borde det vara. Har fått till det varje dag fre-sön så får se om det räcker eller om det blir mer spontan mys ikväll. Vill inte "boka in" sex. Kommer på mig själv att bara tänka på barnverkstan direkt efter myset är klart å det känns inte helt okej.
Men kollar med ÄL tester för skojskull för att se om kroppen är som innan spiralen åkte ut. Kommer nog inte testa fler månader om det inte tar sig denna gång. Var en annan medlem som skrev så bra att "strunta i tester och ha sex istället" och det känns så mycket bättre.
Ja passa på, härligt! Hur ska man egentligen bete sig mellan ägglossning och bim, när man inte vet om man är gravid eller inte? Jag tänkte ifall det tar några månader att bli gravid så kanske man vill leva som vanligt fram till dess. Hur tänker du? Och ni andra? Det kanske är så tidigt i en eventuell graviditet så det inte spelar nån roll? Ingen moderkaka osv...
Haft som motvärk från i söndags och de har blivit mer och mer. Har märkt att när jag är upptagen på jobbet eller träningen känns de knappt men så fort jag sätter mig och tar det lugnt kommer de. Och idag kändes det som bara attans fast jag höll mig aktiv. Bara vänta på å se om brösten börjar ömma snart. Är det och yrsel jag tagit mina tidigare graviditeter på.
Misstänker att jag hade ÄL i söndags (starkt ÄL test fredags men ej helt hundra positivt) så här i efterhand då testerna blev svagare och flytningarna har gått till med hudkrämsaktiga. Så har jag tur är min motvärk tecken på att ägget vandrar. Brukar inte ha sån här värk så länge men å andra sidan är jag utan preventivmedel nu så kroppen kan ju reagera mer annorlunda. Hoppas på att jag är på ÄL +4.
Nu har jag fått massiva ÄL sekret så tror nog jag har ÄL nu eller snart! Det blir mysa ikväll å hel helgen! Kanske är det så att jag har en ordentlig ÄL IOM alla kramper från i söndags! Blir knäpp på hur kroppen funkar men fasiken vad skönt att se att det är nog nu jag har ÄL :) nått klockrent tecken hahaha