Någon som sätter igång i maj 2016?
Det blev ingen graviditet för oss denna månad så när mensen är över kör vi igång med vårt tredje försök. Tredje gången gillt kanske? ;)
Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)
Kunde inte hålla mig!! Min känsla var rätt, tredje gången gillt!! Nu hoppas vi att vår lilla 3a håller i sig <3
Minus idag igen på bim -2 och nu har jag mensvärk så det blev nog inte tredje gången gillt för mig. Hoppas på augusti då...
Hej alla, jag har varit på semester och fast jag inte hade några symtom så steg hoppet när mensen vart några dagar sen. Men igår testade jag negativt igen och idag kom mensen, så inget tredje gången gillt för mig...
Hur går det för alla i denna tråd?
Själv har jag verken fått mens eller plus.
Nytt test blir på måndag morgon.
Hur går det för er?
Här är jag någonstans mellan ÄL och BIM och jag verkar ha reagerat starkt på hormonerna denna månad. Det sticker och gör ont i ryggen och nedre magen och brösten känns tunga och ömma.
Man vill ju så gärna hoppas att det ska vara ett tecken på någonting riktigt men tror tyvärr det är hormonerna bara.