Inlägg från: lillagumman85 |Visa alla inlägg
  • lillagumman85

Någon som sätter igång i maj 2016?

Lilla.p skrev 2016-06-04 14:45:10 följande:

Hur många här inne försöker producera nummer 3?

Vi!
  • lillagumman85
    Lilla.p skrev 2016-06-04 15:23:55 följande:

Man måste leva farligt emellanåt. Du klarar dig garanterat, hihi.

Håller tummarna för er trea nurå. Har ni försökt länge?

Här "råkade" det bli en graviditet med ett avslut av missfall i januari och har därefter börjat fundera att en nummer tre inte vore så dumt :) så nu ligger vi i...

Ja.. min magkänsla säger att jag klarar mig från mens.

Detta är vårt första försök.

Jag har två barn sedan ett tidigare förhållande så detta blir min sambos första. (Om det nu finns nått litet frö)

Mina två barn tog 6 respektive 7 försök innan de blev till.

Tråkigt med mf

Hopas att det tar det för er snart!!
  • lillagumman85

Hmm..

Fick förmodligen min mens nu... på dag 35 i min cykel... tråkigt!! Trodde faktiskt på allvar att jag var gravid! :'(

• lillagumman85

Tog lite paus härifrån fl under mensen... nu är den tråkiga perioden slut sedan nån vecka och vi sexar på varannan dag igen. Har förmodligen äl runt midsommarafton.. så vi får hoppas att vi får till lite mys!

Måste säga att det var en märklig mens jag hade. Den var sparsam och lite långdragen och absolut inga klumpar som det brukar vara.. kan det vara så att jag aldrig hade någon ägglossning tror ni?

• lillagumman85
    Tussilago6 skrev 2016-06-14 23:05:59 följande:

Sådär var min mens på första cykeln efter spiraluttaget, fast den varade bara i 2-3dagar. Funderar på samma... Fick aldrig några vidare utslag på äl-test heller. Har du nyss slutat med nåt preventivmedel?

Jag slutade med mina p-piller i april och har blött två gånger nu sedan dess.

Denna månad blir vårt 2:a försök till bebis.
  • lillagumman85
    Svelin skrev 2016-06-15 06:15:33 följande:

Jag har troligtvis också äl runt midsommar! Vi får hålla tummarna för att det tar sig nu då! :)

Trevlig midsommar! hehe
  • lillagumman85

Nu måste jag skriva av mig lite..

Idag på dag 6 efter att mensen slutat så kommer det yttepyttelite blod i kombination med lite mensvärk mitt på dagen.

Exakt på samma dag som förra månaden.. efter att vi haft sex på morgonen.

Fattar inte varför det är så här.. när jag googlar på blod efter samlag är första träffen "symtom på livmoderhalscancer" känns ju mindre bra....

• lillagumman85
    stellanocte skrev 2016-06-16 23:03:24 följande:

Söker man på vilket symptom som helst är svaret alltid cancer enligt Google Menar absolut inte att förringa eller nonchalera dock, bara att det kan bero på hundra olika saker och inget behöver vara allvarligt.

Tycker dock att det kan vara värt att kolla upp det. 

Jag måste kolla upp hos gyn tror jag.

Väldigt märkligt alltsammans.

Förstår mig inte på min kropp.

Nu har jag fått mens igen.. denna gång blöder jag som bara den. Det bara forsar och kommer klumpar. Jag slutade med mina piller i april.. sen kom mensen efter typ 17 dagar.. sedan kom nästa 35 dagar senare och nu 15 dagar från förra mensens första dag. Har bara haft typ 9 blödningsfria dagar sen sist.. Och dessutom har jag blött ett par gånger efter sex.

Tror helt allvarligt att något är fel...
  • lillagumman85

Uppdatering från mig.

Min kropp är ju som sagt också konstig.

Nu blöder jag inget efter sex iaf.. har dock inte kollat upp hos gyn.. (är nog lite rädd för vad som ska hitta)

Nu känns allt bra ändå och vi sexar på som vanligt.

Kanske blir mest avslappnat nu när cykeln är så oregelbunden och jag inte ens räknar ut när det bör vara äl eller mens. Vi har sex när det faller oss in.. och nu har det visst blivit ute dagar i rad! haha

Håller tummarna för oss alla!

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?