Inlägg från: lillagumman85 |Visa alla inlägg
  • lillagumman85

Någon som sätter igång i maj 2016?

mrsbygg skrev 2016-06-02 10:58:18 följande:

BIM-0-2 idag, vågar jag tro att det bor någon i min mage nu?!

Klart att det är ett plus!!!! Grattis!
  • lillagumman85
    mrsbygg skrev 2016-06-02 17:18:02 följande:

hade ett vanligt cb i mina gömmor, så detta tog jag nu för några min sen! jag tror på det å gubben med! så blir en fjärde i feb!! :)

Så härligt med ett starkt plus! *lycka*

Jag skulle köpa ett test på apoteket innan.. men då kom min mamma oplanerat på besök. Nu får jag väl gå in på Ica å handla istället. Hade ju tänkt testa imorgon. Tänker att jag kanske borde vänta till lördag.. hmm.. svårt!

Börjar känna mig mer och mer säker på graviditet nu iaf.. (Får väl mens bara för att jag skriver så.. haha)
  • lillagumman85
    mrsbygg skrev 2016-06-02 19:00:44 följande:

Tack!!

När har du BIM?

Hade BIM igår... men är en som plussat väldigt sent.
  • lillagumman85
    mrsbygg skrev 2016-06-02 19:51:08 följande:

Vad spännande! :)

Ja.. nervös nu!

Varit nere på Ica och handlat rfsu test nu.. tog ett paket med två stickor ifall jag behöver testa igen sen om några dagar..
  • lillagumman85

Nu har jag tagit mitt test men som jag trodde blev det negativt. Hatar att det är så här segt när det gäller mig och tester.. jaja.. får väl bara vänta och testa igen om några dagar om inte mensen dykt upp.. :-/

• lillagumman85
    mrsbygg skrev 2016-06-03 08:14:23 följande:

Vi är helt säkra nu iaf! Gubben lite besviken dock, han ville ju prova längre haha

Underbart!

Tror min sambo kommer säga samma sak om vi lyckades nu på försök 1. Haha
  • lillagumman85

Tack för era kommentarer på mitt test!!!

Jag får gå tålamod till måndag eller tisdag helt enkelt.. då är ju Bim passerad med typ en vecka. Det är det tidigaste jag har fått plus på innan med..

Men det känns hoppfullt!

• lillagumman85

Ännu en dag utan mens här.. jag är dessutom modig nog att klä mig i vitt. Haha

Hoppas att mensen håller sig borta även denna dag.

• lillagumman85
    KatarinaMaja skrev 2016-06-04 13:44:28 följande:

Håller tummarna för din skull lillagumman85!

Tack!

Molvärk från och till nu igen.

Känns verkligen som att om inte mensen dyker upp idag är det bara att vänta in plussat på stickan om några dagar!
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?