Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

Nu är jag helt övertygad ändå om jag redan var rätt så säker.

• hurtänktedunu
    Lina E skrev 2016-06-01 06:58:03 följande:

Tyckte jag kunde ana ett streck nu på morgonen :)

Vågar inte hoppas på för mycket, avvaktar ett par dagar ni och hoppas sen på ett starkt plus :)

Åh vad roligt. Håller alla tummar för dig
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-01 19:20:46 följande:

så trött, så trött...somnade nästan på min rast på jobbet idag! Lägger mig innan 21 på kvällarna för jag sitter och nickar till i soffan flera timmar innan haha...

Sen mat, gisses..hungrig hela tiden!

Är jag inte gravid så måste jag fått brist på nått i kroppen!

Tuttarna ömmar fortfarande och jag har även "växtvärk"/hugg/nyp i äggstockarna/livmodern..

Ska testa igen imorrn bitti, får se om det visar nått, annars blir det test på söndag igen!

BIM-0-2 imorrn!

Lycka till. Väntar på en bild i morgon bitti. Kör du digitalt eller?
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-01 20:35:29 följande:
    ne, blir ett vanligt. om det visar nått lägger jag upp en bild annars deppar jag tills söndag ;)
    fast ditt första har ju redan visat "något" klart det är något nu. mina är dock fortfarande relativt svaga men har ju fått gravid på digitalt. men jag ligger ju typ lika som dig.
    Nästa vecka får vi nog starka test.
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-02 10:59:51 följande:

en till bild, jäkligt svagt men jag brukar aldrig pluss innan BIM..

Jo men det är ju två streck. Fast det sa jag ju redan från början. Det bor garanterat någon i din mage. Grattis!! När ska du Ta sista?
  • hurtänktedunu

[quote=76680707][quote-nick]mrsbygg skrev 2016-06-02 17:18:02 följande:[/quote-nick]hade ett vanligt cb i mina gömmor, så detta tog jag nu för några min sen! jag tror på det å gubben med! så blir en fjärde i feb!! :)

[/quote

Det där är ju givet. Ett riktigt plus. Digitala visar nog i morgon. Det gjorde det på mig på bim-3 och jag hade svagare än det där.

• hurtänktedunu
    lillagumman85 skrev 2016-06-02 19:54:51 följande:
    Ja.. nervös nu!

Varit nere på Ica och handlat rfsu test nu.. tog ett paket med två stickor ifall jag behöver testa igen sen om några dagar..
    lycka till. Kommer säkert gå jätte bra :D
  • hurtänktedunu
    lillagumman85 skrev 2016-06-03 05:56:41 följande:

Nu har jag tagit mitt test men som jag trodde blev det negativt. Hatar att det är så här segt när det gäller mig och tester.. jaja.. får väl bara vänta och testa igen om några dagar om inte mensen dykt upp.. :-/

Jag ser absolut en skugga. Bara att testa om några dagar igen
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-06-03 08:14:23 följande:

Vi är helt säkra nu iaf! Gubben lite besviken dock, han ville ju prova längre haha

Åh vad härligt. Synd om din man dock???? vilken app använder du?
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?