Någon som sätter igång i maj 2016?
Nu är jag helt övertygad ändå om jag redan var rätt så säker.
Nu är jag helt övertygad ändå om jag redan var rätt så säker.
Tyckte jag kunde ana ett streck nu på morgonen :)
Vågar inte hoppas på för mycket, avvaktar ett par dagar ni och hoppas sen på ett starkt plus :)
så trött, så trött...somnade nästan på min rast på jobbet idag! Lägger mig innan 21 på kvällarna för jag sitter och nickar till i soffan flera timmar innan haha...
Sen mat, gisses..hungrig hela tiden!
Är jag inte gravid så måste jag fått brist på nått i kroppen!
Tuttarna ömmar fortfarande och jag har även "växtvärk"/hugg/nyp i äggstockarna/livmodern..
Ska testa igen imorrn bitti, får se om det visar nått, annars blir det test på söndag igen!
BIM-0-2 imorrn!
Hoppas vi får många plus nu på morgonen. Håller alla tummar för er.
en till bild, jäkligt svagt men jag brukar aldrig pluss innan BIM..
[quote=76680707][quote-nick]mrsbygg skrev 2016-06-02 17:18:02 följande:[/quote-nick]hade ett vanligt cb i mina gömmor, så detta tog jag nu för några min sen! jag tror på det å gubben med! så blir en fjärde i feb!! :)
[/quote
Det där är ju givet. Ett riktigt plus. Digitala visar nog i morgon. Det gjorde det på mig på bim-3 och jag hade svagare än det där.
Nu har jag tagit mitt test men som jag trodde blev det negativt. Hatar att det är så här segt när det gäller mig och tester.. jaja.. får väl bara vänta och testa igen om några dagar om inte mensen dykt upp.. :-/
Vi är helt säkra nu iaf! Gubben lite besviken dock, han ville ju prova längre haha