Inlägg från: hurtänktedunu |Visa alla inlägg
  • hurtänktedunu

Någon som sätter igång i maj 2016?

mrsbygg skrev 2016-05-30 14:36:34 följande:

mörka ner bilden och då synns d tydligare. visa karln å han visste inte. tyckte bara ja skulle vänta med nytt test tills en vecka efter BIM ???? hur ska man kunna vänta så länge? haha

Låter som något min karl skulle kunna säga. Äsch det räcker ju om man kollar på bim. Senast liksom.

Jag ska precis kolla igen. Har inte kissat sedan kl 09 så ca 9 timmar nu. Testen jag beställde kom idag. Så nu kan jag Testa hur mycket jag vill. Köpte två digitala idag. Ska testa dom närmare bim
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-05-30 18:10:30 följande:

Grattis till era plus!!

Här vet jag inte vad som händer, min mens varade i knappt två dagar och var jättekonstig. Typ missfärgad, som avslag typ... Nu är den iaf slut igen och det är väl bara att räkna ner till äl. Men känner mig deppig, kände mig så himla gravid, nu känner jag mig lurad av kroppen. Nu kan man ju aldrig tro på nåt symtom igen. Jag hade nog lite för höga förväntningar, det har alltid gått på första försöket förut så jag kanske räknade med att det skulle gå jättelätt igen. Men jag är ju äldre nu...

Ja men någon gång så kan det ju skilja. Det kommer säkert inom en snar framtid. Har det vart så lätt förut lär det ju ändå hända snart ändå.jag tror på dig
  • hurtänktedunu

Tog 2 till nu efter 9 timmar. Tjurblåsan. Tycker det syns mer på det undre nu. På det övre var det svårt att få det på bild. Men det syns mer nu på det än på bim-2 med dottern. Sa till och med min man.

Så idag bim -4 blev det plus då.

• hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 19:10:56 följande:

åh va roligt! Grattis till er!

Jag får hålla mig tills på torsdag :/

Åh vad tråkigt. Har du inga fler test? Jag kommer testa sönder mig till fredag. Älskar stegringar haha
  • hurtänktedunu
    MissJL skrev 2016-05-30 19:18:06 följande:

Wiiiie!! Grattis <3

Tack tack!! Helt sjukt att det tog sig på första. Trodde verkligen inte det alls.
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 19:33:07 följande:

Har två kvar, tänkte ta ett på torsdag och ett på söndag om det på torsdag inte visar nått! :)

Det på torsdag kommer visa det lovar jag. Mitt höjdes ju bara under dagen liksom. Tror starkt på ett plus
  • hurtänktedunu
    Tussilago6 skrev 2016-05-30 19:56:47 följande:

Grattis!! Underbart!! Lycka till med graviditeten nu! Tack! Vad gullig du är! Ja det är ju egentligen ingen brådska, men man vill ju så gärna!

Tack så mycket. Spännande att göra det här igen faktiskt.

Ja vi hade ju inte heller någon brådska och hade ju inget emot att det tog tid. Men det var som jag sa till min man. Istället för att haka upp sig på vilken månad det blir borde jag och han nog bara vara glad att det gick. Har en syster som plussade efter 4 år och en IVF. Och andra gången tog det 9 månader så ja jag ska nog bara tacka
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 20:38:23 följande:

Blir tokig på dessa "hugg/nypningar" i högra sidan av livmodern/äggstockarna..
    Blir tokig allmänt på alla dessa symtom..
    Vill bara ha ett redigt plus!

förstår det men jag tycker faktiskt att du har ett plus. Men som du planerar. ta ett nytt lite längre in på veckan.
  • hurtänktedunu
    mrsbygg skrev 2016-05-30 21:46:28 följande:
    när karln ser ett plus så är det ett plus ;) jag tror, och känner mig gravid. men han tror inte på det än. Känns inte lika skoj då :/
    nej det förstår jag. jag frågade min man om han ville veta idag att han var körd eller om det skulle vänta till fredag. hans respons var: "Men nu vet jag ju redan så vad är det då för mening att vänta till fredag". haha.
    sen sa han ja men det där plusset är ju starkare än förra graviditeten :D så ja jag förstår vad du menar.
  • hurtänktedunu
    Lina E skrev 2016-05-31 06:57:10 följande:

Här är en till som ligger i :)

Mensen är 9 dagar sen men fortfarande - på stickan :(

Annars är mensen som en klocka, ligger på 26-28 dagar.

Oj vad konstigt. Men du kanske är låghormonare så det kommer. Håller tummarna
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?