Inlägg från: Tussilago6 |Visa alla inlägg
  • Tussilago6

Någon som sätter igång i maj 2016?

FlikkanM skrev 2016-07-10 19:51:47 följande:

Är på ÄL +9 el 7 kan tilläggas tror jag iaf

Det kan ju vara nidblödning också, rätt tid för det. Hoppas! ????
  • Tussilago6
    stellanocte skrev 2016-07-12 07:11:08 följande:

Haha, ja, ibland är det bäst att bara låta ödet ha sin gång

Det blev ingen graviditet för oss denna månad så när mensen är över kör vi igång med vårt tredje försök. Tredje gången gillt kanske? ;)

Ja det blir ju alltid bra i slutändan ändå, alla sånna där praktiska småsaker brukar lösa sig. Det här är tredje försöket för oss också, 10 dagar till bim, så tredje gången gillt låter bra tycker jag!
  • Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-07-11 14:53:47 följande:

Ja hoppas tänker jag gärna med den braiga känslan jag haft innan hahaha

Har det kommit nån mens? Hoppas inte!
  • Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-07-13 08:03:22 följande:

Varannandag ska ju vara hälsosamt för spermierna så det är ingenfara om ni hoppar över någon dag :)

Åh ja när bebisar och bilder ploppar upp överallt längtar man ju ännu mera men naturen har sin gång hahaha världens sämsta uttryck men en så länge har väl inte "viljan och expressleverans av bebis" uppfunnits hahah

Ingen mens än, det ljusa bruna har slutat, ingen mensvärk som att den skulle komma och dessutom har bröstvårtorna blivit känsliga vilket jag inte kommer ihåg från förra månaden att jag fick.

Håller tummarna för oss att det funkar denna månad :)

Åh, det låter ju riktigt lovande! Spännande! Kom ihåg att uppdatera oss när det händer nåt!

Jag är på ÄL +4, 9 långa dagar till bim. Men eftersom jag har semester så går tiden ganska fort ändå.
  • Tussilago6
    FlikkanM skrev 2016-07-13 11:59:50 följande:

Fick hem testerna nu och jag som kanske skulle vänta kunde ju inte hålla mig. Enbart hållit urin i 1,5 h och fick detta!!! Tro på fasiken att jag är GRAVID trotts de bruna flytningarna jag haft i några dagar! Ses ännu tydligare i verkligheten och med den korta tiden jag hållet mig borde hormonerna finnas där :) nytt test imorgonbitti bara för att :)

Åhhh, grattis!!! Vilken lycka!!
  • Tussilago6
    MissJL skrev 2016-07-13 17:02:51 följande:

Har två CB digital som ligger o bränner i lådan men tänker vänta till BIM + nån dag med att testa. Jag mår bara bra, inga känningar av nått. Har fortfarande en bra känsla i kroppen men det är nog mentalt, tredje gången gillt ;)

Tredje gången gillt låter bra, det kan vi köra på allihopa tycker jag!
  • Tussilago6
    MissJL skrev 2016-07-16 12:58:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Min känsla var rätt, tredje gången gillt!! Nu hoppas vi att vår lilla 3a håller i sig <3

Åhh grattis!!! Det här med tredje gången gillt verkar ju vara da shit liksom. Jag är på bim-5 så jag får hålla mig några dagar till....
  • Tussilago6

Här blev det ett negativt test idag på bim-4, vet att det inte är kört än men hoppet minskar juh. Jag känner ingenting heller så det blir nog ingenting denna månad heller...

• Tussilago6
    lillagumman85 skrev 2016-07-19 11:15:52 följande:

Ja hopp, då är det bim idag då!

Vaknade med känslan "ställer jag mig upp nu kommer mensen att sättas igång på två sekunder" Men nu har det gått många timmar och icke nån mens än! Jag brukar oftast få mens mitt på dagen, så jag ropar inte hej! På något sätt känns det ändå annorlunda denna månad.

Har haft lite vattniga flytningar sista dagarna och för ett par dagar sedan trodde jag att jag hade åkt på en svampinfektion. :-/ Är allmänt trött och har sjukt lätt till tårar.. fast det är iof inget konstigt när det gäller mig.

Spännande, lycka till!! Jag har bim om tre dagar, men testade negativt imorse. Jag känner egentligen ingenting heller förutom lite ömma bröstvårtor. Men det hade jag förra månaden också så....
  • Tussilago6

Minus idag igen på bim -2 och nu har jag mensvärk så det blev nog inte tredje gången gillt för mig. Hoppas på augusti då...

Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?