Bebisfeber84 skrev 2016-01-10 21:00:52 följande:
Detsamma! Hur mår du? Fått mage än? Jag har omassa sammandragningar och magen blir stenhård och jag får hög puls samt svårare andas. Normalt? Jag skulle ha lite jobbresor till Göteborg (från Stockholm) i början på feb men att flyga känns inte helt ok och tåg känns som det blir för tungt och långa dagar. Vad tror ni, kommer arbetsgivaren förstå om jag hoppar det? Det är inte viktigt att just jag är närvarande.. Har också jobbig foglossning men den är mest på kvällarna, då har jag svårt att komma upp ur soffan utan mannens hjälp :(
Jag mår toppen! Känner mig inte gravid förutom den växande magen och sparkarna :)
Magen var i ej synlig i påklätt tillstånd fram till v.27 sen small det till! Är i vecka 30 nu och känner mig gigantisk. Men andra jag träffar tycker att den är liten... För mig är det den stora snabba förändringen som är så konstig. Haha :)
Jag tycker du ska prata med din arbetsgivare och säga som det är. Går det att lösa så att du slipper så är det ju bra!
Jag har vad jag vet inte sammandragningar än (hur vet man det?) känns som min lilla pojk kommer att stanna länge eftersom jag känner så lite...