Första barnet 2016 (Stockholm)
Lördagspyssel! :)
Lördagspyssel! :)
superfint. Var det den du spraymålade?
Jag har sytt babynest, amningskudde, babywrap, babybyxa, håller på att virka 2 st olika babyfiltar.
Hej!
Hur mår alla? Hoppas att ni har det bra? Är det någon som bor i närheten av Jakobsberg? Vi har precis flyttat dit från södra sidan om stan :)
Lutar åt att välja Danderyd som sjukhus. Hur har ni tänkt?
Vi har oxå valt Danderyd! Var där på föräldrakurs igår o kändes toppen ;)
Jag är gärna med på ett hörn! Född -89, bor i Stockholmsområdet och plussade igår. Det blir mitt och min sambos första.
Grattis dendär, blir en liten augustibebis då :)
Mår ok, tiden flyger förbi och är idag i vecka 25+1. Då min lilla ängel från förra graviditeten kom i 25+2 går vi förbi vår stora milstolpe på torsdag. Då känns det som att vi går in i ett nytt skede i graviditeten och mer kan pusta ut. Dock känns det för tillfället härligt att jag ständigt får bekräftelse att hon mår bra, en livlig liten tjej där inne :)
Förra veckan var jag på SöS och fick kolla blodflödet till livmodern, tillväxt på bebis osv. Allt såg toppen ut, förutom att moderkakan ligger över mitt gamla kejsarsnitt, vilket läkarna måste hålla fortsatt koll på. Ska på liknande koller i vecka 28+, 32+ och 36+. På torsdag ska vi till psykosociala enheten på SöS och diskutera med läkare om min graviditet. Kommer här också lägga fram att jag vill ha kejsarsnitt.
Snart jul nu, hoppas ni mår bra