Nenna9 skrev 2015-08-31 21:35:00 följande:
Jag hoppas sååååå att du har rätt!
Men det låter ju jättespännande att du såg ett svagt plus där! Håller såååå tummarna för dig vännen<3.
Förstår verkligen vad du menar med att ALLT detta tar upp ALL tid. Kan inte tänka på så mycket annat. Idag har jag inte haft så mycket o göra på jobbet och då tänker jag extra. Och stackars sambon han blir inte klokare heller! Önskar att jag bara kunde "stänga av" och ta det som det kommer, lugnt och fint. Istället ältar jag, springer och kollar på de gamla testen stup i kvarten, googlar och blir allmänt tokig! Men jag är nog en "ältare" och vill gärna veta och få saker och ting svart på vitt när det kommer till det mesta. Tålamod inte min starka sida och verkligen INTE när det kommer till detta! Men det verkar som din kropp svarar bättre på eftermiddags test?
Mina test är ju verkligen supermysko, först Lloyds i l lördags som vart ett tydligt streck som ökade i styrka ju längre tiden gick...eller alltså strecket uppstod ju efter tiden gått ut men vart sedan starkare o starkare. Sen negativa test därefter o ett svagt svagt plus på cb i förrgårkväll. Men igår kväll negativt och ikväll negativt. testerna bara flyger här hemma i frustration :(
Tycker ju att jag har symtom men samtidigt vet jag inte vad oddsen är att jag ska lyckas bli gravid 3 ggr i rad o denna månad har ju varit extremt påfrestande så kroppen kanske "behöver" vila... Men vill ju så gärna att det gör ont i hela mig!
Känns som om man ser gravidmagar o bebisar ÖVERALLT just nu o ibland vill jag bara skrika rakt ut. Låter jätteelak nu men jag blir bara såå avundsjuk!! :(
Förlåt för extremt negativt inlägg men allt känns bara bläää just nu!
Eftersom du ändå får streck på dina test så är det kanske att hcg bara varierar lite i styrka än så länge (lite segstartat). Försök håll dig ett par dagar o testa sen med cbplus... (förstår mer än väl om du inte kan hålla dig).
All lycka till dig!
Kramar <3