Marsbebis 2016
Men oj vad ni skriver här inne! Och vad många nya som tillkommit! Inser att jag har lite catch up to do efter en fruktansvärt stressig jobbvecka och ett illamående som tar knäcken på mig resterande tid...
Först, Clarabellis: Vilket otroligt stressande besked. Vill dock berätta att jag har en kollega som fick precis samma besked, även hon ung. Mkp visade sedan på Inga problem och hon har fött en frisk liten dotter. Det finns hopp alltså! Håller tummarna för dig.
NellieMeja: SKÖNT att det inte var något farligt!
Alla nya: (Clarabellis, MolleMalin, AnniAy, Dubban, CatEyers, LisaKMB, Millface - VÄLKOMNA! Roligt att se att det är några fler som har lite äldre barn också (mina är födda 03 och 06).
För egen del så var som sagt VUL i veckan en positiv upplevelse. En pigg liten krabat (som vår BM sen namngav "Våfflan") med pickande hjärta, och 4 dagar större än senaste mens Enligt VUL är jag alltså i 10+6 idag, men jag håller kvar vid 10+2 till RUL.
KUB blir om lite mer än en vecka, 9:e September. Går allt bra då kommer jag börja våga hoppas ordentligt och kanske köpa ett första babyplagg eller nåt... För sakens skull.
Börjar tro och hoppas att det finns ett slut på illamåendeeländet, men än så länge är jag inte där. Inte heller har humöret blivit bättre - OJ vad jag blir irriterad på min man hela tiden.. Men hoppas på en snar ljusning där med.
Till sist, stort TACK för alla gratulationer till VUL-resultatet och för att ni stod ut med mitt nojande dessförinnan. Kram på er!