Inlägg från: Smilla80 |Visa alla inlägg
  • Smilla80

Marsbebis 2016

Reflexen skrev 2015-08-23 09:08:04 följande:

Och jag mättes till 8+6, så borde väl vara ganska lika siffror för mig med! Läkaren log stort och gratulerade mig! Känns som om han inte skulle ha gjort det om han bedömde mf-risken som allt för stor.

Har exakt samma symptom jag, så vet att de inte är mycket att hänga i julgranen! eventuell putmage pga bäbis döljs dock av vanlig tjockmage här

Nä precis, om han var så positiv så borde det ju inte vara nån stor risk! "Skönt" att vi är två med mindre symtom, kanske efter kub kan man vara lite lugnare?! Hoppas det! :) jag har det inbokat den 17 sept, känns som en evighet till dess. Ska du göra kub?
  • Smilla80

Elenic och mammave, lycka till imorgon!

Välkomna alla nya! Grattis till ett bra kub mollemalin. Lycka till ni som har kub snart! :)

Känner igen mig i det här med humörsvängningar, fy. Där har jag ju faktiskt ett symtom till! ;) Det värsta är ju att det inte går att styra över. :( dessa hormoner!

• Smilla80
    linos skrev 2015-08-24 13:39:38 följande:

Vi har KUB samma dag! Att man redan är lite nervös..?!

Åh, kul! spännande värre, o visst är man nervös... :-/ vi får hålla tummar för varann!

Tror inte heller du behöver oroa dig för osten, är så liiten risk! Jag har ätit vakuumförpackad skinka o Bolmenlax (dock odlad) o nojat över listeria o miljögifter, men tror inte det är nån större fara.
  • Smilla80
    AnniAy skrev 2015-08-24 14:57:58 följande:

Hej alla!

Jag är beräknad den 14e mars så går in i v 12 imorgon. Har 2 prinsessor födda -13 och -14 så vi får se vad det blir den här gången :)

Välkommen! Spännande!
  • Smilla80

Jag tror att vi ska försöka vänta till efter kub med att berätta, OM det går att dölja magen så länge... ;) då är jag i v 13. Vad kul AKF att du har samma datum för kub! Vilket sammanträffande, 3 st som har samma datum i detta lilla forum, hihi!

Kram på er alla!

• Smilla80

"Hos mig" blir alla erbjudna kub så jag tänker nog göra det. Man kan också välja enbart ultraljudet, så jag har varit lite i valet o kvalet... Men jag kör nog på hela kub ändå är väl lika bra. Jag kommer ha inskrivning i v 12+, är inte det lite sent?

• Smilla80
    Zezziz84 skrev 2015-08-25 17:52:31 följande:

Har varit på inskrivning nu o fick höra hjärt ljuden:)

Åh vad mysigt, grattis! :)
  • Smilla80
    mammave skrev 2015-08-25 18:07:30 följande:

Tack, det gick bra, v12+6 enl ul 12+2 enl mens

Härligt!! Tumme upp! :) då blev du tom framflyttad nga dar! :) när har du bf?
Svar på tråden Marsbebis 2016