Madski skrev 2016-01-22 13:21:38 följande:
Beställde faktiskt vår från Holland, har flera kompisar som gjort det så det blev 2000kr billigare så jag ser det som babyskyddet på köpet :) haha.. Jag är mest såld på chassit och liggdelen, tveksam till sittdelen just nu, så om jag inte gillar sittdelen när det väl är dags för den så borde jag kunna gå +/- 0kr iom rabatten i Holland, haha.. Eller så köper jag nytt tyg till sittdelen!? Time Will tell..
Tänker som dig att allting löser sig med babyskydd, kläder och blöjor.
Förlåt att jag skrattar, men jag vet precis hur det är när man själv sparar in på något och ens respektive köper något relativt onödigt.. Prioriteringarna ser minst sagt olika ut ibland.. Funderar på att lämna över ansvar av inköp av babyskydd inkl bas till sambon helt så slipper jag fundera på för- och nackdelar samt pris., han kör efter devisen, bäst i test/märke/säkerhet och sen till kassan.. Haha.. Själv jämför jag som bara den., men med babyskydd så är såklart säkerheten viktigast så då kan han få fixa.. Vet inte om det är värt att kolla erbjudanden bara för att spara några hundralappar/en tusenlapp!? Tror det i slutändan jämnar ut sig oavsett.,
Haha, skönt att det finns lite igenkänning I det iaf och att det inte bara är här som det ser ut på det sättet. Min make är precis likadan - han tittar inte alls på prislapp och förlitar sig helt på bäst-i-test och personalens rekommendationer. Han måste vara varje marknadsförares våta dröm. (Och när han väl fått för sig att han BEHÖVER något,, då kan han inte släppa det tills han köpt det.)
Smart att köpa från Holland! Jag har tidigare bytt vagn rätt många gånger och aldrig gått back, så visst går det att byta om man ångrar sig. :)