Marsbebis 2016
Lycka till ni som har RUL idag! Spännande!
Lycka till ni som har RUL idag! Spännande!
Hej! Väntar syskon den 26 mars, varit på 2 ul och lyssnat på bebis hjärtslag, längtar såå efter och få se vårt lille pyre på rul! Vill inte köpa nytt förrän vi gått ett tag till då jag fick sent MF i vecka 20 förra gången vi väntade tillökning!
Det är hjul utan luft i, alltså massiva gummihjul. Inte lika mkt svikt som lufthjul, men kan å andra sidan inte få punktering! Vet inte om såna fortfarande finns att beställa dock.
Grattis till lyckade RUL, Vilken glädje!
Jag har BF 19/3 och RUL 4/11 i v 20+3, så har också sent... Funderar på att försöka flytta fram det så jag kan få exakt datering men jag vet inte...
Grattis alla!! Hur många har RUL kvar?
Hej på er! Kan man få foglossning i typ ländryggen? Eller är det bara vanlig ryggvärk tro? Tidigare graviditeter har jag haft foglossning enbart i höfterna, så blir lite fundersam....
Allt gick bra:) blir en pojke den 22/3:)
Ja, jag säger som Reflexen- jag har haft några veckor av lugn och glädje, men nu när det är mindre än en vecka kvar till RUL är jag supernojig igen. Drömde mardröm i natt om hur jag fick missfall och födde ut små bitar av en minibebis, en liten hand, en liten fot... Usch!
Känner också igen mig i känslan av att inte lyckas vara strålande jätteglad. Känner mig gravid, men inte att jag väntar barn så att säga. För mig är detta absolut sista chansen: Vi sa när vi började försöka sommaren-14 att blir det inget innan jul så lägger vi ner. Så blev jag gravid i September, men fick missfall i December... Då gav vi det EN chans till och där är vi nu. Detta både då jag börjar bli gammal (fyller 38 i December) men också för att vi känner att vi inte orkar med fler motgångar. Det här är min sjunde graviditet och vi har två barn sen tidigare, så you do the math... Nånstans måste man glädjas över det man har också. Önskar också att jag kände mer och fler fosterrörelser så att jag iaf kunde connecta på det sättet. Egentligen känner jag nog rätt mycket, men vågar inte lita på att det är just det jag känner, en frisk, pigg liten bebis...
Tessie83 då har vi RUL samma dag fast jag är 19+2 när vi gör det :) Har gjort två ultraljud och då hade jag först bf 24 mars men efter senaste ultraljudet i v.13 så fick jag 22 mars så skall bli spännande och se vad dom säger på RUL.Som du skriver Reflexen så får vi försöka allihopa att peppa varandra till positiva tankar och för dom allra flesta går ju graviditeten bra. I november kommer ju alla av oss har gjort sina RUL och då kan vi börja shoppa och falla in i lyckoruset, det måste vi lova varandra :D
Lycka till på RUL idag Zezziz84!
Tack:) ja en pojke på 8år o flicka 6år:)