Reflexen skrev 2015-10-11 10:55:31 följande:
Så mysigt när det börjar kännas mer! Vilka rara pojkar du har! Vi har ju inte berättat för dottern ännu, knäppt kanske, men tänker att det är så himla lång tid att vänta på lillesyskonet ändå, så några veckor till i ovisshet kan inte skada. Om det ser bra ut på RUL, berättar vi direkt då. (Jag har så mkt mage innan att det inte syns nån skillnad nu, annars hade vi ju berättat, såklart!)
Jag har bara kört vagn m svängbara hjul nån gång, är de verkligen lika stadiga som de med fasta? Alltså när de står stilla, typ. Är lite orolig för att vagnen ska välta när bäbis sover utomhus. Vi har busiga hundar o katter som kan springa in i vagnen vid lek.
Man ska berätta när det känns bra för en själv, finns inga rätt eller fel! :) hur tror du hon reagerar? :)
Jag _tror_ att svängbara framhjul blir lika stadiga så länge de är låsbara och inte för små. Vi vill ha förhållandevis stora lufthjul fram också. Sen tror jag att det har att göra med vagnens bredd, viktigt att vagnen inte är för smal för då blir den nog mer vältbenägen.