BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Har BM besök 1/2 och kommer be BM om ett läkarbesök på förlossningen för igångsättning. Inte för min egen del, utan för min familjs välmående. Maken får stå ut med mycket och får komma hem från jobbet för att jag inte klarar av att ta hand om barnen. Förhoppningsvis är hon tillmötesgående och hjälper mig..
Idag har jag så fruktansvärt ont i mina fogar så bara gråter och tjuter till av smärta när jag försöker ändra ställning eller det verkligen värker till :'( Ändå har jag inte gjort mycket idag. Besök svärmor som bor ca 10 mil bort. Så suttit i bilen i ca 20 mil totalt idag,vilket kanske inte var bra. Sen suttit för mycket på stolar och inte ändrat ställning och använde inte kryckorna då jag bara skulle gå några steg från bilen och in. Behöver jag säga hur mycket jag ångrar det nu? :( Och imorgon är det tänkt att vi skall åka till ett badhus med min bror och hans sambo så dottern får bada lite,vet inte hur de skall gå eller hur jag skall orka. :( men får la sitta vid kanten eller något annars. Känner vill så gärna åka för dotterns skulle,hon älskar verkligen och bada och jag vill inte att min smärta mm skall påverka henne negativt och inte få göra roliga saker. Så vill passa på medan min man är hemma och kan ha hand om vår dotter och göra roliga saker med henne. För jag fixar ju inte de. Sen kommer vi ju få hjälp av min bror och sambo imorgon,så gör mycket. Men ja bara och bita ihop så kan jag gråta och skrika när jag kommer hem och kanske ta någon värktablett som jag hoppas hjälper. Men orolig för hur jag skall klara av vardagen sen när min man börjar jobba igen. Då skall jag försöka lämna och hämta på dagis,ut så hunden iallafall får kissa och så,kommer inte orka långa rundor utan får mannen fixa. Men även hemmet skall skötas. Hur skall de gå med dessa smärtor och ju större jag blir.., :( Mycket tankar,oro och känslor idag. Även haft mycket tankar på bebis och förlossning idag,kan inte reda ut allt i huvudet. Någon mer som har mycket tankar i huvudet och känslorna all over the place just nu? Eller är det bara jag...?