BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Hej på er,
Igår hämtade jag ut babyboxen från apotek hjärtat.
En jättebra Box tycker jag.
Hej på er,
Igår hämtade jag ut babyboxen från apotek hjärtat.
En jättebra Box tycker jag.
Här är en till som inte riktigt förstått att det faktiskt är en bebis i magen. Även om jag känner sparkar hela tiden så är det helt magiskt när jag tänker att det är en bebis som faktiskt sparkar.
Men det går galet fort och jag hänger inte med alls. Magen blir större och större men som sagt. Jag har nog inte landat helt i det än.
Längtar mig tokig efter att mars ska komma så det är dags:)
V 22! Redan!!
:)
Måste fråga hur ni andra tänker om föräldraledigheten... Jag har två barn sedan tidigare och det är 17 månader emellan dem så då jobbade jag aldrig något innan tvåan kom. Nu är jag lite kluven hur jag vill göra med ledigheten den här gången. Å en sidan vill jag inte vara borta från jobbet å andra sidan så är ju den här första tiden oåterkallelig. Hur tänker ni göra?
Rul idag. Allt såg bra ut. Bebis va dock blyg så vi fick inte se kön men de gör inget huvudsaken va att lill*n är frisk. Bf 14 april :)
Hej på er allihopa.
Har haft en hektisk jobbvecka följt av jobbhelg och kalas så har knappt varit inne och läst här alls.
Snowbaby: Alltså att hon inte kan lära sig att ska rätt namn ens. Du överreagerar absolut inte! Hoppas du får en barnmorska som du trivs med. Så dåligt och synd att du fått en BM som inte tar dig på allvar. :/
Nystjärna: Grattis till 50% det är fantastisk och vad tiden går fort! Vi gick in i v 23 i fredags och jag har knappt hunnit med från början :)
Jag har ont i mittenfogen, och speciellt efter den här veckan. Jag kan ligga på rygg igen, tidigare kändes det jobbigt och jag låg mest på sidan när jag sov. Men nu ska jag passa på att sova på rygg för jag vet att det inte kommer fungera så länge till.
Annars har jag noll lust till sex. Någon mer som blivit sådan under graviditeten? Det enda jag längtar efter är att sova och mysa (ligga nära, hålla handen) börja tycka lite synd om min man faktiskt. Men jaja det är ju övergående :)
Samma här, noll sex, finns inte på kartan ens!
V 19+0 igår och idag vaknade jag med smärta i magen. Har en känsla av att något inte riktigt är som de ska. Efter jobbet blir de BM och hoppas vi lyssnar på hjärtljuden. Eller tror ni de är för tidigt?
Hon kände på magen och kunde känna bebisen. Hjärtljuden hördes en sekund eller två, men hördes iaf. Moderkakan dämpade mycket. Ser så fram emot ul imorgon!
Jag är så lycklig. Rul gick bra och hon är nog den noggrannaste jag haft. Och de blir en tjej! :) vill inte vara sån men Gud vad lycklig jag är!!