saraaj skrev 2015-10-06 08:49:53 följande:
Har blivit dunderförlyld, när jag böjde mig ner i morse blev jag jätte illamående så jag spydde hur mycket som helst! Vet inte om de är för att jag är sjuk eller om de har med graviditeten att göra? Har gått in i v16 och har inte känt av något alls under graviditeten. Så börjar kännas som jag inte ens är gravid längre. Fick se mini i v 11+0 (hos privat) för trodde inte jag var gravid. Nu ska jag dit igen den 22 men de känns som att det är alldeles för långt bort, jätte orolig när jag inte känner av något över huvud taget.
Tråkigt med kräkandet , men inte omöjligt att det hänger ihop med förkylningen heller. Slem och snor(förlåt för äckelinfo) som åker ner i halsen när man sover, retar magen. Och så att vara gravid sammtidigt är ju en vinnande kombo;)
Jag minns så väl när vi var på RUL när vi väntade dottern att jag hävde ur mig (precis innan hon la apparaten på magen) "Fast jag kanske inte ens är gravid!!" Och jag har precis samma känsla nu, blir vårt första ultraljud imorgon. Men visst kallas de här veckorna för spökveckor? Jag går in i v 16 på torsdag och känner inga direkta rörelser heller.
Kram på dig.