BF Mars/April 2016 - för oss som vill prata här på FL! :)
Hej! Jag hänger gärna hellre här än fb! Är idag i 7+4 med BF 7 mars, var på ett VUL i veckan och fick se ett litet hjärta slå! Blir andra barnet :)
Hej! Jag hänger gärna hellre här än fb! Är idag i 7+4 med BF 7 mars, var på ett VUL i veckan och fick se ett litet hjärta slå! Blir andra barnet :)
Grattis, härlig milstolpe att passera
En fråga, ingår VUL där du bor el gjorde du privat? Jag funderar på att gå privat, så oändligt långt att vänta till KUB
8+0 idag, tiden bara börjar flyga iväg. Fick en tid för inskrivning den 6aug.
Jag är sååååååå trött, igår sov jag först 11h på natten, sen blev det sova 2h efter lunch sen sov jag även 2h efter middagen, för att sen däcka kl 21 och sov hela natten. Sjukt egentligen. Sovit 3h middag idag men ska hålla mig vaken nu tills iaf 20 då dottern ska sova, tur man har en snäll sambo.
Mitt illamående har gott över lite då jag inte har det hela tiden men käkar åksjuketabletter från apoteket så de hjälper... Gått ner 4kilo på en månad nu :( så dags att äta upp sig lite.
när började ditt illamående aztec? enligt
beräkningarna i appen så började jag må illa den dagen jag plussade, ÄL+9 (bim-5). alltså v. 4 (3+2).. känns jättetidigt? :S men alla är väl olika antar jag.
Såååå trött! Minns inte detta från första graviditeten, blev sova middag 4h idag.
Någon som börjat bli sugen på något speciellt ännu? Jag är bara i v6 men jag är så himla sugen på salt! Salt mat, salt godis som nappar, fiskar och djungelvrål. Även surt smågodis har åkt ner i magen under senaste veckan. Med de andra två graviditeterna hade jag inget speciellt som jag var sugen på, förutom pizzasallad med första :-P
Hej! Jag har inskrivning den 13aug och någon som vet om det är försent då att fråga om Kub test? Kommer vara 10+4 :) vi vill nämligen göra ett.
Gick in i v 11 idag, och aj så ont jag börjat få på kvällarna/nätterna i magen, gissar växtvärk? Inskrivning på torsdag :)
Ang alla som är oroliga, jag var extremt nojig ibörjan av min grav, mest pga två tidigare missfall. Men gick till privatgyn och fick betala 300:- för ultraljud. Var så värt det! Hjärtat slog och jag kunde sluta oroa mig. Nu kan jag försöka njuta ist. Hade gått under om jag höll på som innan. Så kanske kan vara ett alt?
Jobbigt för er alla med illamående, det är inget som blir bättre då v går? Mitt har lugnat ner sig Thank god. Bättre när jag äter regelbundet (inte alltid nyttigt :()
Fått tid för Kub 31/8 (kommer vara 13+1, känns sent?)
Men också tid för ultraljud den 15/10 (känns som en evighet) trist att den förskjuts framåt när man gör Kub tydligen :)
Någon annan som haft inskrivning?
Görs inte ul i vecka 18 om man gjort kub? Blir det senare då? Kan de fastställa vilken vecka man är i på kub?