• Gert

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • MsFry

Det är så intressant att sd-anhängarna gärna hänvisar till "sandlådementalitet" och "sandlådepolitik" när de klagar på att inget annat parti vill samarbeta med sd och kallar det för "mobbing". Dags att växa upp och inse att poltiken just INTE är en sandlåda på dagis där alla barn ska "få vara med och leka annars är det mobbing buhuuuu". Alla partier har varit tydliga inför valet med att de inte kommer att samarbeta med sd alls, det är inte mobbing, det är politik och demokrati på vuxen nivå, alla får säga sitt men inte alla får vara med och bestämma i slutändan.

• Gert
    SpanskaFlugan skrev 2015-07-06 11:13:02 följande:

För att svara på Gerts högst retoriska fråga, jag fortsätter som vanligt agitera emot SD och deras Sverigefientliga politik. Visst skulle jag vilja flytta för att slippa SD men det här är mitt hemland och jag tänker inte tiga när folk som Gert påstår sig representera "sanningen". Majoriteten av svenskarna stödjer fortfarande inte SD.

Där har du fel. Jag har aldrig påstått att jag representerar sanningen.

Majoriteten av svenskarna stödjer inte regeringen. 95% av befolkningen är emot Miljöpartiet. Flest svenskar tycker att SD:s invandringspolitik är bäst.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-06 17:19:55 följande:
    Där har du fel. Jag har aldrig påstått att jag representerar sanningen.

Majoriteten av svenskarna stödjer inte regeringen. 95% av befolkningen är emot Miljöpartiet. Flest svenskar tycker att SD:s invandringspolitik är bäst.
    Vet du vad en oxymoron är :D
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-05 17:50:29 följande:
    Socialdemokraterna är mer ett nazistiskt parti. Det är bara kolla på deras historia; rasbiologi och tvångssteriliseringar som nazisterna höll på med. 
    Gert skrev 2015-07-05 17:57:11 följande:
    Sen att många muslimer drar sig till Socialdemokraterna stödjer bara min teori. Du vet väl att Hitler samarbetade med islamiska ledare? De hade nämligen en gemensam fiende; judarna.
    Gert skrev 2015-07-05 18:52:22 följande:

Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.

Dessa saker är alltså fullkomligt normala att häva ur sig under en debatt. Enligt SD:are.
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-06 17:20:59 följande:
    Vet du vad en oxymoron är :D
    Jag stödjer mina åsikter av statistik och fakta. Det är fakta att majoriteten av befolkningen inte stödjer regeringen - därav en minoritetsregering. Enligt opinionsmätningar tycker flest svenskar bäst om SD:s invandringspolitik. MP fick bara 6,89% i valet och sen dess har de tappat några procentenheter. Med samma vänsterlogik om att 87% är emot SD är alltså 95% emot Miljöpartiet.
  • puss
    Gert skrev 2015-07-05 18:52:22 följande:

Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.

Varför röstar du inte på dem då? Är det för att de legat av sig?
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-06 17:29:37 följande:
    Sen att många muslimer drar sig till Socialdemokraterna stödjer bara min teori. Du vet väl att Hitler samarbetade med islamiska ledare? De hade nämligen en gemensam fiende; judarna.
    Dessa saker är alltså fullkomligt normala att häva ur sig under en debatt. Enligt SD:are.
    Har du något problem med fakta?
  • Nerfherder

Nerfherder skrev 2015-07-06 17:29:37 följande:
    En seriös fråga till er andra SD anhängrare, är detta ok enligt er?
  • Gert
    Gert skrev 2015-07-06 17:35:03 följande:
    Har du något problem med fakta?
    Därför att S gullar med islamister.
  • Gert
    puss skrev 2015-07-06 17:32:57 följande:
    Varför röstar du inte på dem då? Är det för att de legat av sig?
    Därför att S gullar med islamister.
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?