• Gert

Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • Nerfherder
    tobbe01 skrev 2015-07-06 15:02:01 följande:
    Hej vännen. Ursäkta men jag svarade på ett inlägg.........! Man måste väl få svara andra än TS.......eller?
    Var det riktat direkt till dig?
  • tobbe01
    Nerfherder skrev 2015-07-06 15:03:25 följande:
    Var det riktat direkt till dig?
    Hahahaha nej inte personligt på det viset så jag borde kanske skrivit "ursäkta att jag lägger mig i"? men orka.
  • tobbe01
    lintu skrev 2015-07-06 12:12:53 följande:
    Tack, ännu ett exempel på det var dag förekommande dravel som av någon anledning tycks ok när det gäller att hugga mot SD. Tack vill säga, för hjälpen mot fler procent.
    Ursäkta att jag lägger mig i, men du borde inte ens svara en person som skriver så vidrigt. Tror jag anmäler för första gången.
  • Ragnarok69

Flytta från Sverige ? Är det glädjande för dig Gert när det gäller meningsmotståndare ?

nja
  • Kyrkby
    Bedhead skrev 2015-07-06 14:40:21 följande:

Ännu en "invandrarfientlig" som helt uppenbart inte har en aning om utlänningslagstiftning och vem den berör.

För att besvara frågan:
    Jag skulle skämmas å svenskarnas vägnar.
    Jag skulle oroa mig för den omvärld mina barn växer upp i.
    Jag skulle må mycket dåligt över att folk röstar på oempati och inkompetens. 
    De kan så vara att jag inte kan Utlänningslagstiftningen !
    - Kan du ge oss en kort info om lagen !

Om många svenskar skulle se hur våra gamlingar på vårdhem har det, hemsjukvårdens sk hjälp skulle ni oxså ifråga sätta allt runt flyktingar och tiggare !
    Det är helt klart att dessa intressen står mot varandra. Vi har en påse med pengar, skall det nu bli ännu fler om denna, så blir ngr lidande. 

Va inte naiv och tro att Sverige klarar av allt, bara för att vi en gång var ett rikt land !!
  • Nerfherder
    tobbe01 skrev 2015-07-06 15:11:50 följande:

Ursäkta att jag lägger mig i, men du borde inte ens svara en person som skriver så vidrigt. Tror jag anmäler för första gången.

Vad ska du anmäla? Att någon skriver negativt om jimmy?
  • Mormorsrutan3

Dra en lättnadens suck. Tänka, att det i alla fall inte kan bli värre nu, utan att patienten - kära gamla Moder Svea - i alla fall är på bättringsvägen. Även om konvalescensen kommer att bli lång, och plågorna inte på något sätt är över.

Sedan skulle jag nog säga: "vad var det jag sa"... - och räcka lång näsa åt Stockholm till!

• Kyrkby
    puss skrev 2015-07-06 14:51:21 följande:

Ta hand om svältande pensionärer.

BRA Hjärta
  • tobbe01
    Nerfherder skrev 2015-07-06 15:28:29 följande:
    Vad ska du anmäla? Att någon skriver negativt om jimmy?
    Har du läst inlägget? Det har jag.
  • Nerfherder
    tobbe01 skrev 2015-07-06 15:48:56 följande:

Har du läst inlägget? Det har jag.

Ja? Vad finns det att anmäla där? Har du läst vad Gert skriver om S och stefvan löfven i vörjan sv tråden? Läs även mitt inlägg lite högre upp...
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?