Juliee skrev 2015-06-28 20:51:55 följande:
Oj....vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men åter igen tack. Cyanea - Betyder mycket de du skriver och jag tar i det. Har bara så svårt för att sluta tänka på de. Och det stämmer verkligen med det du skriver att man förändrar sig själv och inte känner igen sig till slut. För så har det verkligen varit den sista.
Maramina - Jag försöker verkligen lägga mina tankar på någonting annat, men jag hoppas verkligen att denna tiden som är kvar, att det kommer hända något. Men som du skriver, lägga upp en plan och låta tiden gå och förhoppningsvis så kommer jag se ljuset i tunneln.
När som helst :) Jag vet inte hur många olika saker jag tagit bort och lagt till under våra försök. Det mesta, tror jag. Diverse olika dieter, allt ekologiskt, inget koffein, ingen alkohol, meditation, olika vitaminkurer, undvika kemikalier, bytt deodorant, undvikit smink och hårprodukter, börjat äta kött (är vegetarian sedan många år tillbaka)...... Har säkert provat många fler saker än jag kommer ihåg just nu, men allt jag vet är att inget hjälpt. Det bara gjorde mig själv väldigt, väldigt illa, så illa att det inte fanns mycket kvar av mig. Det ångrar jag nu, kan jag lova.
Maramina skrev 2015-06-28 21:50:25 följande:
Om inte annat så brukar det bli lättare att hantera och känns inte så långt bort. 1+2+2 månad känns för mig av någon konstig anledning kortare än 5 månader. Det var så jag orkade med och det var som sagt var en lång väntan på våra tvåa.
Väldigt klokt, Maramina. Små etapper är lättare att hantera, helt klart. Det är nog det jag gillade så mycket med när vi fick komma på utredning och behandling - alla fina datum som sattes upp. Små, prydliga etapper serverade på silverfat.